Toon posts:

magento-importer nuttig of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

• AYCE
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Ff uit nieuwsgierigheid.

Voor het bedrijf waar ik nu bij werk hebben we *spam* uit de grond gestampt. Het idee is van een programmeur van ons die met zo nu en dan een zelfbedacht iets wil publiceren en zo gemotiveerd blijft tussen het iets minder stimulerende werk.

Het is een gratis dienst waarbij je op een snelle en makkelijke manier producten kunt importeren in een magentosysteem. Ik heb zelf de vormgeving gedaan wat wel sterk op een andere site moest lijken, maar stiekem steeds meer dingen aan heb verandert om afstand te nemen van die site (ik houd niet van kopieren)

Maar aangezien ik wel visueel creatief ben, vraag ik me serieus af of dit nu ook echt interessant is voor mensen die magento gebruiken. Niet dat ik tegen gratis content ben :P... Maar ik wilde het even door de kenners hier laten keuren.

[Voor 1% gewijzigd door NMe op 18-05-2011 15:34]

www.heinyreimes.nl

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Eigenlijk is dit niet veel meer dan spam denk ik zo. Maar om toch een antwoord te geven op de vraag in de topictitel: Nee, niet nuttig.

En als argument: Ik gebruik geen magento.

Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam

[Voor 17% gewijzigd door RaZ op 18-05-2011 15:33]

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• Anoniem: 241683
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zou nooit mijn gegevens achterlaten in een tool welke ik zelf niet beheer :)
Dus voor mij zou het geen optie zijn.

Wel een leuk initiatief maar dit riekt toch een beetje naar gratis reclame...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 10:41

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar hier gaan we niet aan beginnen. Eerst een projectje afronden en vervolgens onder vermelding van een linkje pas even komen vragen of het wel nuttig is gaat er bij mij niet in als eerlijk bedoelde vraag, dat is gewoon spam. En spam is niet nuttig. ;)
RaZ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:31:
Eigenlijk is dit niet veel meer dan spam denk ik zo. Maar om toch een antwoord te geven op de vraag in de topictitel: Nee, niet nuttig.

En als argument: Ik gebruik geen magento.
Het ziekenhuis is ook niet nuttig, want ik heb er de afgelopen 10 jaar geen gebruik van gemaakt! 8)7

En laat het modden maar aan de moderators over, of schiet anders even alleen een topic report in. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee