Anoniem: 407039

Topicstarter
Beste Tweakers/Gatheringers,

Ik moet binnenkort mijn ICT Stage verslag inleveren.
Hebben jullie eventueel tips, ICT voorbeelden verslagen etc..

Bedankt alvast.

PS: (Dit is mijn eerste Post.) :$

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 12:30

YoVla

Yoghurt met vla

Bij wat van soort bedrijf heb je stage gelopen?
En voor welke opleiding is het? MBO of HBO of..

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij wordt wat meer zelfwerkzaamheid gevraagd bij een stageverslag. Daarnaast vraag ik me af wat je met een voorbeeldverslag moet (behalve copy pasten) Neem aan dat je bij een bedrijf een opdracht hebt gehad en dat je nu gaat aangeven hoe je de opdracht hebt aangevlogen en hoe je vervolgens het probleem hebt opgelost en ingevoerd?

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:46
zorg voor een goede afstudeeropdracht, optijd inleveren, correct Nederlands.
ik voel nu al een slotje aankomen

Topicstarter
Ik loop bij een Hoge school stage, en volg een MBO 3 opleiding.

Topicstarter
theHoff schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:09:
Volgens mij wordt wat meer zelfwerkzaamheid gevraagd bij een stageverslag. Daarnaast vraag ik me af wat je met een voorbeeldverslag moet (behalve copy pasten) Neem aan dat je bij een bedrijf een opdracht hebt gehad en dat je nu gaat aangeven hoe je de opdracht hebt aangevlogen en hoe je vervolgens het probleem hebt opgelost en ingevoerd?
Nee, geen kopieren en plakken, wil eigenlijk zien hoe de meeste Stageverslagen eruit zien.
Zodat ik kleine dingen kan aanpassen.

Gewoon de puntjes op de i zetten.

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 12:00

JohnVanZetten

Man on the run!

Verschilt per school denk ik.
Guidelines worden aangegeven door ministerie, maar iedere school mag het zulf invullen.
Het ligt dus helemaal aan je opdracht hoe je verslag eruit ziet.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-03 22:27
Je kunt natuurlijk op hbokennisbank.nl (of zoiets) kijken voor inspiratie.
Normaal stelt je opleiding eisen aan het document. Ik zou gewoon eens informeel met je docent overleggen.

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-05 09:14
Dat heb ik ook gemerkt na enkele MBO en HBO stages. Zelfs binnen een school hanteren stagedocenten soms nog eigen voorwaarden. Je kan je begeleidende docent of stagecoördinator vragen om een raamwerk/template voor het verslag of iets dergelijks. Meestal is zoiets er wel.

Ik denk dat de basis altijd wel is:
  1. Inleiding: uitleg over wat je opdracht is/werkzaamheden zijn
  2. Verslag: hoe heb je je opdracht uitgevoerd, welke taken heb je verricht, keuzes toelichten
  3. Slot = Evaluatie: hoe ging het, leermomenten, was alles naar verwachting?
Op het MBO hechtte mijn school ook waarde aan weekverslagen (als bijlage), omdat het echt een meeloopstage is die per dag kan verschillend. Vraag het gewoon even! Het is je waarschijnlijk eerste stage, dat is voor jouw tenslotte ook een leermoment op zich.

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 12:00

JohnVanZetten

Man on the run!

Maranello schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:30:
[...]
Zelfs binnen een school hanteren stagedocenten soms nog eigen voorwaarden.
Dat express even buiten beschouwing gelaten ;)

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:14
Welkom op het forum. Helaas moet ik je wel direct teleurstellen met het feit dat het topic dicht zal gaan. De vraag in de topicstart is namelijk een zgn huiswerkvraag en dermate algemeen dat we deze volgens onze voorwaarden niet toestaan. Een specifiekere vervolgvraag zou eventueel wel kunnen, maar niet in dit forum en het forum waar het eventueel zou kunnen kent een toelatingsgrens. Op dit moment kunnen we je dus helaas niet behulpzaam zijn. Succes met het verslag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee