• M3E46
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-03-2018
Beste Tweakers/Gatheringers,

Ik moet binnenkort mijn ICT Stage verslag inleveren.
Hebben jullie eventueel tips, ICT voorbeelden verslagen etc..

Bedankt alvast.

PS: (Dit is mijn eerste Post.) :$

• YoVla
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19-09 14:06

YoVla

Yoghurt met vla

Bij wat van soort bedrijf heb je stage gelopen?
En voor welke opleiding is het? MBO of HBO of..

• theHoff
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Volgens mij wordt wat meer zelfwerkzaamheid gevraagd bij een stageverslag. Daarnaast vraag ik me af wat je met een voorbeeldverslag moet (behalve copy pasten) Neem aan dat je bij een bedrijf een opdracht hebt gehad en dat je nu gaat aangeven hoe je de opdracht hebt aangevlogen en hoe je vervolgens het probleem hebt opgelost en ingevoerd?

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-09 22:55
zorg voor een goede afstudeeropdracht, optijd inleveren, correct Nederlands.
ik voel nu al een slotje aankomen

• M3E46
Ik loop bij een Hoge school stage, en volg een MBO 3 opleiding.

• M3E46
theHoff schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:09:
Volgens mij wordt wat meer zelfwerkzaamheid gevraagd bij een stageverslag. Daarnaast vraag ik me af wat je met een voorbeeldverslag moet (behalve copy pasten) Neem aan dat je bij een bedrijf een opdracht hebt gehad en dat je nu gaat aangeven hoe je de opdracht hebt aangevlogen en hoe je vervolgens het probleem hebt opgelost en ingevoerd?
Nee, geen kopieren en plakken, wil eigenlijk zien hoe de meeste Stageverslagen eruit zien.
Zodat ik kleine dingen kan aanpassen.

Gewoon de puntjes op de i zetten.

• john-lienden
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-08 10:13

john-lienden

Man on the run!

Verschilt per school denk ik.
Guidelines worden aangegeven door ministerie, maar iedere school mag het zulf invullen.
Het ligt dus helemaal aan je opdracht hoe je verslag eruit ziet.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• freddyfritz
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 26-08 17:58
Je kunt natuurlijk op hbokennisbank.nl (of zoiets) kijken voor inspiratie.
Normaal stelt je opleiding eisen aan het document. Ik zou gewoon eens informeel met je docent overleggen.

• Maranello
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-09 09:11
Dat heb ik ook gemerkt na enkele MBO en HBO stages. Zelfs binnen een school hanteren stagedocenten soms nog eigen voorwaarden. Je kan je begeleidende docent of stagecoördinator vragen om een raamwerk/template voor het verslag of iets dergelijks. Meestal is zoiets er wel.

Ik denk dat de basis altijd wel is:
  1. Inleiding: uitleg over wat je opdracht is/werkzaamheden zijn
  2. Verslag: hoe heb je je opdracht uitgevoerd, welke taken heb je verricht, keuzes toelichten
  3. Slot = Evaluatie: hoe ging het, leermomenten, was alles naar verwachting?
Op het MBO hechtte mijn school ook waarde aan weekverslagen (als bijlage), omdat het echt een meeloopstage is die per dag kan verschillend. Vraag het gewoon even! Het is je waarschijnlijk eerste stage, dat is voor jouw tenslotte ook een leermoment op zich.

• john-lienden
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-08 10:13

john-lienden

Man on the run!

Maranello schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:30:
[...]
Zelfs binnen een school hanteren stagedocenten soms nog eigen voorwaarden.
Dat express even buiten beschouwing gelaten ;)

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:42

Rukapul

Moderator General Chat
Welkom op het forum. Helaas moet ik je wel direct teleurstellen met het feit dat het topic dicht zal gaan. De vraag in de topicstart is namelijk een zgn huiswerkvraag en dermate algemeen dat we deze volgens onze voorwaarden niet toestaan. Een specifiekere vervolgvraag zou eventueel wel kunnen, maar niet in dit forum en het forum waar het eventueel zou kunnen kent een toelatingsgrens. Op dit moment kunnen we je dus helaas niet behulpzaam zijn. Succes met het verslag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee