🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
leuk plaatje
lijkt me niet dat je in dat kruisje een computer zet
lijkt me niet dat je in dat kruisje een computer zet
Audi A8 W12 6.0

Dat ding bedoeld ie dus.
Plaatjes vanaf geocities server werkt niet echt
/update
plaatje fixen is natuurlijk ook niks.. dus heb ff gekeken en zag deze kast staan

verdere info op www.gistron.com de 1010 server case
kost 299,-
/update
Verwijderd
het is wel te merken dat je een nederlander bent!:o
Nee hoor je hebt gelijk. Het is een hele mooie kast maar ja hij is idd erg duur. Denk niet dat je 'm snel ergens goedkoper kunt krijgen, Informatique wil wel geld verdienen maar er zit echt geen 1000 piek winst op ofzo denk ik hoor. Zoek dus naar iets vergelijkbaars of spaar gewoon ff verder
Nee hoor je hebt gelijk. Het is een hele mooie kast maar ja hij is idd erg duur. Denk niet dat je 'm snel ergens goedkoper kunt krijgen, Informatique wil wel geld verdienen maar er zit echt geen 1000 piek winst op ofzo denk ik hoor. Zoek dus naar iets vergelijkbaars of spaar gewoon ff verder
Sp_strikwerda,
In je bericht heb je het over een Mylex.
Welk type heb je precies en weet je al welk besturingssysteem je gaat gebruiken?
Ik heb de DAC960PD en de performance onder W2K is nogal slecht.
Ik hoor graag je ervaringen.
Welk type heb je precies en weet je al welk besturingssysteem je gaat gebruiken?
ow, misschien kwam het zo over, maar die heb ik (nog) niet. Ik heb wel gehoord dat hij in Win2K wel werkt, maar dan als de DAC960P geinstalleerd moet worden. Volgens mij gaat je snelheid dan nogal achteruit, omdat een DAC960P volgens mij op U-SCSI (3 x 20 MB/s) werkt en de DAC960PD op UW-SCSI (3 x 40 MB/s).Op zondag 18 maart 2001 20:50 schreef wezep het volgende:
Sp_strikwerda,
Weet het niet zeker, zal wel es een mailtje sturen naar Mylex.
Waar het mij om gaat is niet zozeer performance (al is dat wel mooi meegenomen), maar meer de compatibiliteit (breek er je tong niet over ;-) ) met verschillende OS!!
Dan kom je idd meteen uit bij hardware RAID, dus dure SCSI spullen of high-end IDE RAID kaarten zoals de Promise SuperTrak100 of de 3Ware kaarten
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Maar je maakt er toch een servertje van, dan installeer je toch maar 1 OS.
De machine wordt aangezet en doet z'n werk. Niets meer en niets minder.
Of zie ik het verkeerd.
De machine wordt aangezet en doet z'n werk. Niets meer en niets minder.
Of zie ik het verkeerd.
ja dat klopt ja, maar ik bedoel eigenlijk dat ik het zaakje onder alle besturingssystemen aan de praat krijg!!!
Pagina: 1