Toon posts:

Switch board VBA aan knop toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:59

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Ik heb een schakelbord in access gemaakt. Alleen heb ik een stukje VBA code geschreven die ik aan een knop wil hangen.

Bij onderdeel van Schakelbord bewerken. heb ik de volgende ingevuld. Helaas werkt dit niet (vba code werkt) Hoe vba aan te roepen via het schakelbord ?

Tekst: &4 Rapportage 2011
Opdracht: Programmacode uitvoeren
Functie: vba_code1

Module naam; vba_code1
Sub code1 ()

Wie o Wie kan mij helpen ? Alvast heel erg bedankt

Mijn plekje op het web -_- MTB gpx routes Reichswald & Fotografie blog

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het ligt toch voor de hand dat je de naam van de procedure invult en niet de naam van de module?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:59

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
dat zou je wel zeggen hebben beide geprobeerd, maar het werkt helaas niet.

Mijn plekje op het web -_- MTB gpx routes Reichswald & Fotografie blog

Anoniem: 147180

Voorzover ik je een beetje begrijp, probeer je deze code vanuit een macro achter een knop op het schakelbord aan te roepen?

Dan zou je eens moeten proberen om in de VBA-code
code:
1
2
3
4
5
Sub Code1()

Blahdihblah

End Sub
te vervangen door
code:
1
2
3
4
5
Function Code1()

Blahdihblah

End Function
...

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 147180 op 19-05-2011 21:24]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Superdaantje schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:39:
dat zou je wel zeggen hebben beide geprobeerd, maar het werkt helaas niet.
Het werkt niet is ongeveer even veelzeggend als een platgeslagen Roodborstje, maar wat doet het niet? Foutmeldingen, Accessversie, loopt de code niet goed?
De sub niet toevallig als 'private' gedeclareerd, naam sub met haakjes getikt, etc?

[Voor 4% gewijzigd door Lustucru op 19-05-2011 21:38]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee