Toon posts:

World of WarCraft blokkeren op Xperiabox KPN

Pagina: 1
Acties:

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Helaas zijn sommige personen enigszins hardleers en moet er op een andere manier ingegrepen worden. Ik heb hier een ADSL verbinding liggen van KPN met een Xperiabox TG789VN waarop dus geen World of WarCraft gespeeld mag worden. Helaas blijkt iemand zich steeds niet te kunnen bedwingen en nu probeer ik WoW in de router te blokkeren, maar ik kom niet uit de ongelovelijke slechte menustructuur van dit ding. (geef mij een fatsoenlijke router)

Kan iemand mij vertellen of dit uberhaubt kan (poort nummers WoW zijn bekend) en hoe dit een beetje in te regelen is?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-04 23:13
Als ik het zo zie zit er niet een uitgebreide firewall in de experia box, ze "blokkeren" de buitenkant op basis van NAT. om de WOW poorten van binnenuit dus af te kunnen sluiten zal je een firewall ervoor moeten zetten. Mocht ik hierin ongelijk hebben. probeer dit forum draadje eens:

[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 12

Wowhead profiel

Anoniem: 353372

status.wow-europe.com:80 IP based 80.239.186.34 poort 80
eu.logon.worldofwarcraft.com:3724 IP based 195.12.234.61 poort 3724

Er is nog een derde stap die die hoort te doen maar als de eerste 2 geblocked worden zou je die niet nodig hoeven te hebben.

Suc6

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-04 19:34
Blizzard / Battle.net biedt ook gewoon goede account beheersing voor ouders, Parental control.
Dan kun je de speel uren beperken. Of is dat geen oplossing? (ook als je geen ouder bent van de betreffende speler kan het werken)

There is no place like 127.0.0.1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee