| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Het zou mogelijk kunnen zijn dat ze bij audio instellingen een ander uitvoer apparaat geselecteerd heeft staan. Verstandig om dit even te controleren
Ik had het ook bij mijn iMac. Ik moest een paar keeropstarten met command option PR en daarna MacOS opnieuw installeren.
De persoon kan alleen nog maar digitale uitvoer selecteren.
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Brandt er dan ook een rood licht in de koptelefoonuitgang? In dat geval kan het zijn dat de koperen contactpuntjes in de koptelefoonuitgang verbogen zijn (vaak doordat de koptelefoon een keer met geweld erin of eruit gegaan is, of doordat er zijdelingse krachten op de plug gestaan hebben waardoor de plug van binnen tegen de wand van de koptelefoonuitgang gedrukt heeft). Je kunt proberen met een tandenstoker o.i.d. om de koperen contactpuntjes wat terug te buigen. Er is hier al eens een topic over geweest op GoT, misschien kun je daar wel op zoeken m.b.v. de zoekfunctie van dit forum.whitehouse schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:35:
De persoon kan alleen nog maar digitale uitvoer selecteren.
Hier stond achterhaalde informatie…
Ik heb dit probleem ook gehad.
Kop telefoon plug in MBP = geluid
Plug eruit != geluid
Met een wattenstaafje, eerste watten verwijderen, 10 seconden duwen en hij doet het weer.
Kop telefoon plug in MBP = geluid
Plug eruit != geluid
Met een wattenstaafje, eerste watten verwijderen, 10 seconden duwen en hij doet het weer.
Pagina: 1