Toon posts:

Snow Leopard - speakersymbool uitgegrijsd

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Omdat ik hier op mijn werk geen google tot mijn beschikking heb stel ik mijn vraag hier zonder
erbij te vermelden wat voor zoekacties ik al heb ondernomen.

Een kennis van mij heeft op haar Snow Leopard bovenaan in haar balk een uitgegrijsd speakersymbool.
Haar laptop maakt geen geluid meer.

Weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Nickster!
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Het zou mogelijk kunnen zijn dat ze bij audio instellingen een ander uitvoer apparaat geselecteerd heeft staan. Verstandig om dit even te controleren

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 20:01

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik had het ook bij mijn iMac. Ik moest een paar keeropstarten met command option PR en daarna MacOS opnieuw installeren.

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
De persoon kan alleen nog maar digitale uitvoer selecteren.

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 16:06

Digistorm

tenax moderator pomorum

whitehouse schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:35:
De persoon kan alleen nog maar digitale uitvoer selecteren.
Brandt er dan ook een rood licht in de koptelefoonuitgang? In dat geval kan het zijn dat de koperen contactpuntjes in de koptelefoonuitgang verbogen zijn (vaak doordat de koptelefoon een keer met geweld erin of eruit gegaan is, of doordat er zijdelingse krachten op de plug gestaan hebben waardoor de plug van binnen tegen de wand van de koptelefoonuitgang gedrukt heeft). Je kunt proberen met een tandenstoker o.i.d. om de koperen contactpuntjes wat terug te buigen. Er is hier al eens een topic over geweest op GoT, misschien kun je daar wel op zoeken m.b.v. de zoekfunctie van dit forum.

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:29

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik heb dit probleem ook gehad.
Kop telefoon plug in MBP = geluid
Plug eruit != geluid

Met een wattenstaafje, eerste watten verwijderen, 10 seconden duwen en hij doet het weer.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee