Toon posts:

Netwerk HDD met WebDav

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 249971

Topicstarter
Oke, ik ben op een interessant gemis gestuit.

Ik wil met mijn iPad via WebDav bestanden (in Pages) opslaan op mijn netwerk HDD.
Maar... Er zijn helemaal geen netwerk HDD's te vinden die WebDav ondersteunen.
Ik heb diverse winkels, leveranciers en de Apple tech helpdesk gevraagd, maar niemand weet naar welke netwerk HDD je kan schrijven via WebDav...
Ze komen allemaal uit op een NAS maar dat is dus NIET wat ik wil...

Het enige wat ik heb kunnen vinden was de Iomega Home Media Cloud Edition.
Op een review site heb ik gelezen dat deze WebDav ondersteunt, maar ok de site van Iomega zelf is daar niets over te vinden.
Ik heb contact opgenome met de Iomega Customer Service en die wisten het eigenlijk ook niet...

Heeft iemand ervaring met het schrijven naar een netwerk HDD van de iPad en weet iemand een netwerk HDD (pricerange tot €200 voor 2TB) die wel WebDav ondersteunt?

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 249971 op 18-05-2011 08:32]

Anoniem: 249971

Topicstarter
Oke ik ben er officieel achter dat het niet mogelijk is en dat netwerk hardeschijven gewoon kut zijn.
Dus ik ben toch maar overgegaan op een Synology NAS, eigelijk ook veel beter...

Van mij mag het topic worden afgesloten...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 249971 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:27:
Oke ik ben er officieel achter dat het niet mogelijk is en dat netwerk hardeschijven gewoon kut zijn.
Dus ik ben toch maar overgegaan op een Synology NAS, eigelijk ook veel beter...

Van mij mag het topic worden afgesloten...
Een nas is een netwerk harde schijf :P

Iperf

• OlivierF
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-02 15:58
Haha een beetje grappig is dit wel ja.
NAS = Network Attatched Storage, maw een harde schijf met netwerkaansluiting..

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee