Toon posts:

[Vodafone] storing in Zwolle(8021)? (17 mei)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 21:58
Ik heb al bijna een jaar een Galaxy S(Android 2.1) via Vodafone. Prima niks aan de hand.

Zaterdag heb ik via WiFi Angry Birds Rio gedownload. Even gespeeld en WiFi weer uitgezet. Toen kwam ik er achter dat mijn 3G verbinding niets meer deed.

eerst even opnieuw aan gezet. nog niets...
vervolgens APN opnieuw ingesteld. nog niets...
toen reset gedaan naar fabrieksinstellingen en APN weer ingevuld... nog niets...

Gister op school had ik ineens weer bereik met 3G tot ik thuis kwam en toen was het weer weg.

Vanmiddag naar de winkel geweest in Zwolle. Daar hebben ze APN opnieuw er ingezet en vervolgens geupdate naar Android 2.3.3. Toen ik naar buiten liep werkte alles prima! Weer lekker snel!

Kom ik thuis(1 Km van de winkel af) en je raad het al.. Weer geen 3G. Wordt ik tegen 7 uur gebeld door mijn vriendin op me thuis telefoon met de vraag waarom ik niet reageer op smsjes en mijn telefoon niet op neem... Ik denk ik heb niets gemerkt.. Ik kom er dus achter dat ik helemaal geen bereik heb! Ik kan niet bellen niet smsen en ook niet onvangen!!

Ik moet eerst 200 meter verderop gaan staan om weer bereik te hebben en dan wordt ik gelijk dood gegooid met smsjes/voicemails! Maar 3G werkt dan weer niet...

Bellen naar Vodafone heeft op dit tijdstip ook al geen zin aangezien die om 20:00 uur dicht zijn!

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Er zit een telefoonmast hier 15 meter vandaan(overkant van de weg op het dak van de 3e verdieping... )

Wouter

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:38
Heb je met 2G wel bereik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• woutertjuh88
Hoe pas ik dat aan?
Is 2g voor het bellen en sms ook of puur internet?

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Conform het lokale beleid voeg ik de datum aan de titel toe.
woutertjuh88 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:51:
Hoe pas ik dat aan?
Is 2g voor het bellen en sms ook of puur internet?
Kom op: doe even je best en je kan deze vraag zelf beantwoorden.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
woutertjuh88 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:49:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb iig verbinding (Roosendaal).
Wel ligt de site van Vodafone plat dus er is een indicatie dat er ergens iets niet goed gaat.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• woutertjuh88
Ik neem aan dat netwerkmodus: "GSM" 2G is? Daarmee kan ik wel smsen en bellen...
zodra ik hem op GSM/WCDMA of alleen kies voor WCDMA doe dan kan ik niets meer...

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
The Dolf schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:55:
[...]

Wel ligt de site van Vodafone plat dus er is een indicatie dat er ergens iets niet goed gaat.
Op Twitter staan ook diverse meldingen dat mensen last hebben van storing.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
woutertjuh88 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:49:
Er zit een telefoonmast hier 15 meter vandaan(overkant van de weg op het dak van de 3e verdieping... )

Wouter
Lijkt mij trouwens dat als je overal verbinding hebt behalve thuis (waar notabene een zendmast staat) dat die desbetreffende mast gewoon buiten dienst is?

offtopic:
Vodafone.nl werkt overigens weer.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 21:43
Ook hier problemen met Vodafone. Sinds een uur of twee doet m'n 3G het niet meer en sinds een half uur ook geen GSM verbinding mee. Woon in Utrecht, randje centrum.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee