Toon posts:

[win7] Internet explorer 9 advertise en youtube problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 85446

Topicstarter
Beste,

Ik heb sinds een paar dagen rare toestanden met mijn internet explorer 9(best balen want ik vind dat hij echt lekker werkt). Om de één of andere reden zet hij advertise en youtube ambed filmpjes flikerend boven alles links boven in de hoek... ik kan ook nergens goed op klikken zo. Ik heb al op google lopen zoeken en kon niets over dit probleem vinden...

vaak gaat het wel om flash apps(zie youtube en advertise met flash). daarom had ik al flash opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet.

Ik heb ook geprobeerd om internet explorer te resetten, maar ook dat hielp niet.

enig idee wat er aan gedaan kon worden? en wat precies de oorzaak is(als ik op de goede weg ben met het flash gebeuren).

greetz

• Tegenstrever
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-03 16:41
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ook op websites zoals nu.nl, telegraaf.nl en fail.nl kom ik hetzelfde tegen.
Ik heb flash geupdate en met secunia gekeken of ik misschien iets anders over het hoofd heb gezien. Alles was up-to-date.

Verder heb ik ook gekeken welke plugins er geladen werden maar dat was alleen het hoognodige (flash, java).

Topicstarter
dacht al even dat ik de enige was met dit probleem... maar blijkbaar is er niemand die weet wat het is gezien er geen antwoord komt :s

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Topicstarter
ik heb een i3 met geintegreerde gpu met laatste drivers geinstalleerd dus dat is het niet... en is ook pas 3 dagen daarvoor ging alles goed met internet explorer 9 dus lijkt me stug als het daaraan zou liggen...

Anoniem: 363740

Er zijn een aantal zaken die nog nagekeken kunnen worden. Zo kunt u als eerste controleren of Internet Explorer 9 ( IE9) in de software rendering modus gedraaid wordt, of dat de hardware ondersteuning gebruikt wordt.

Meer informatie hierover kunt u op de volgende MSDN blog pagina bekijken:
http://blogs.msdn.com/b/ieinternals/archive/2011/02/17/ie9-benchmark-tests-and-gpu-fallback-to-software-rendering-mode.aspx

Mocht het wijzigen van de rendering modus niets veranderen aan de situatie, dan kunt u proberen de browsermodus aan te passen. Het is mogelijk om in IE9 de pagina's te laten weergeven zoals IE7 of IE8 dit zou doen. Meer informatie over de browser modus is te lezen op de volgende website:

http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2010/10/19/testing-sites-with-browser-mode-vs-doc-mode.aspx

Aanvullende informatie over de Developer tools in IE9:

http://blogs.microsoft.nl/blogs/web/archive/2011/02/15/de-internet-explorer-f12-developer-tool.aspx

• Tegenstrever
Dit bleek voor mij al direct de oplossing te zijn. Heel erg bedankt!

• Tegenstrever
Anoniem: 363740 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:44:
Mocht het wijzigen van de rendering modus niets veranderen aan de situatie, dan kunt u proberen de browsermodus aan te passen. Het is mogelijk om in IE9 de pagina's te laten weergeven zoals IE7 of IE8 dit zou doen. Meer informatie over de browser modus is te lezen op de volgende website:

http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2010/10/19/testing-sites-with-browser-mode-vs-doc-mode.aspx

Aanvullende informatie over de Developer tools in IE9:

http://blogs.microsoft.nl/blogs/web/archive/2011/02/15/de-internet-explorer-f12-developer-tool.aspx
Ik had dit al geprobreerd maar dat was voor mij helaas niet de oplossing. Toch bedankt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
rare toestanden, met software rendering doet hij het wel terwijl hij voorheen altijd uit stond en het ook deed :s naja toch bedankt voor de tip en het oplossen van het probleem al vind ik het nog steeds heel raar dat hte plots niet meer werkt terwijl in de settings niets veranderd was...(een update als boosdoener?)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 09:08
Nog een klein detail, ik heb een plaatje toegevoegd. De bovenste balk van de website heeft her en der wat hakkeltjes.
Het bovenste plaatje is zonder mousehover, het onderste plaatje is met mousehover over het tweakers.net logo. Misschie ligt het aan mijn flaptop, maar misschien hebben meer mensen dit en kan er misschien dan wat aan gedaan worden??
http://www.bart-marlies.nl/tweakers/tweakers.png
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee