Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Binnen, buiten, olie, koelvloeistof, banden, uitlaatgastemperatuur?
Buitentemperatuur zijn zeker van die kitjes voor te krijgen...
http://lmgtfy.com/?q=car+outside+temperature+gauge
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Buiten inderdaadDropjesLover schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:02:
Welke temperatuur wil je weten?
Binnen, buiten, olie, koelvloeistof, banden, uitlaatgastemperatuur?![]()
Buitentemperatuur zijn zeker van die kitjes voor te krijgen...
http://lmgtfy.com/?q=car+outside+temperature+gauge
Check ook eens conrad.nl zeker interessant voor temperatuurmetingen (en nog veel meer).
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik denk dat lang niet alle auto's de beschikking hebben over zo'n sensor.Flagg schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:02:
Die zit toch vast al in de auto, is dat niet gewoon een kwestie van beschikbaar maken in de software?
Mocht je overigens zoiets kopen denk ik niet dat het onder de motorkop plaatsen van zo'n sensor een betrouwbaar getal zal geven, al helemaal niet tijdens het rijden
Zie ondertitel
Zon is nog niet zo heel erg, maar zoals TS zegt onder de motorkap is niet heel handig ivm motortemperatuur.RSP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:41:
Normaal wordt dat toch onder de auto geplaatst? In ieder geval ergens zodat de zon er niet op kan schijnen.
Volgens mij zit hij in m'n huidige auto in de linker buitenspiegel en in de vorige auto in de voorbumper (voor de motor). Daar schijnt de zon op, maar rijwind compenseert dat wel redelijk. Al geven die dingen zover ik weet in de zomer bijna altijd te hoge temperaturen aan.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Of onder de spiegel plakken, de spiegel er af pakken en langs de aanwezige kabelboom leiden, door de flexibele slang naar binnen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
In de grande punto werd de sensor behoorlijk warm als de zon op de auto stond, net als het interieur.RSP schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:41:
Normaal wordt dat toch onder de auto geplaatst? In ieder geval ergens zodat de zon er niet op kan schijnen.
Met een beetje rijwind ging de waarde richting normaal.
Meestal zit de sensor ergens onder de motorkap in de buurt van het wegdek om te waarschuwen voor vorst.
Maar zit dat ding niet standaard bij de trip computer in iedere evo? Ik zie het niet als optie staan.
[ Voor 9% gewijzigd door bouwfraude op 17-05-2011 22:22 ]
Ik zou echt niet weten waar ik het dan moet vinden. Kan het nergens terug vinden!bouwfraude schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:14:
[...]
Maar zit dat ding niet standaard bij de trip computer in iedere evo? Ik zie het niet als optie staan.
Op de Active zit het volgens mij inderdaad niet...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+