Toon posts:

Alienware HD5870

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cem.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05:43
Ik heb snel een vraagje, weten jullie welke merk is HD5870 in Alienware PC van dell.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:43
Ik denk een ATI....

Wat voor model Alienware kast en waarom maak je de kast niet gewoon even open?

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:24
En waar is het voor nodig? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vaak is het een bekend merk volgeplakt met dell stickers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cem.
Hij is van ATi dat weet ik ook wel maar :) is het een Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:43
laat ik gewoon hetzelfde nog een keer poster met een heeeeel klein stukje onderstreept:

Ik denk een ATI....

Wat voor model Alienware kast en waarom maak je de kast niet gewoon even open?

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 09:18
Kan men zien met gpu-z (subvendor)

[Voor 101% gewijzigd door Bullus op 17-05-2011 16:38]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

cem. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:33:
Hij is van ATi dat weet ik ook wel maar :) is het een Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..
Wie zegt dat het een 3rdparty kaart is? De kans lijkt me groot dat Dell het ding gewoon zelf maakt (of liever, laat maken). Dat doen ze immers met hun moederborden ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:35
Is waarschijnlijk gewoon een OEM kaart door AMD/ATi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cem.
Ik wil graag 1 kopen en wou weten welke het was Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..?
:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

Waarom is het uberhaupt van belang? Dat kan ik ook niet opmaken uit de TS>.. :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

cem. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:41:
Ik wil graag 1 kopen en wou weten welke het was Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..?
:)
Nogmaals, wie zegt dat Dell die dingen bij een 3rd party vandaan haalt?
En wat maakt het uit welk merk erin zit? Zelfs al zou het ding door een 3rd party gemaakt zijn, dan staat er als subvendor waarschijnlijk alsnog Dell vermeldt, gezien ze toch alles labelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cem.
Terw_Dan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:46:
[...]

Nogmaals, wie zegt dat Dell die dingen bij een 3rd party vandaan haalt?
En wat maakt het uit welk merk erin zit? Zelfs al zou het ding door een 3rd party gemaakt zijn, dan staat er als subvendor waarschijnlijk alsnog Dell vermeldt, gezien ze toch alles labelen.
Daarom, ik wil niet een videokaart die snel kapot gaat, Asus, MSI, Sapphire hebben sterke HD5870. Snap je. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 16:59
de reference modellen zijn allemaal identiek..... dus kwaliteit is allen gelijk...

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

cem. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:48:
[...]

Daarom, ik wil niet een videokaart die snel kapot gaat, Asus, MSI, Sapphire hebben sterke HD5870. Snap je. :)
Nee, dat snap ik niet.
Want de modellen die je in die Dells terugvind zijn toch gebouwd naar hun specificaties, en dus niet te vergelijken met de retailversies van die kaarten, als ze al door een van die bedrijven gemaakt worden (mijn vermoeden is dat ze gewoon uit de Foxconnfabriken komen namelijk).

Je wilt dus iets weten wat volstrekt irrelevant is. Beter kun je op zoek gaan naar reviews van dat systeem.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:55

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 16:54

BiLo

PSN: toiletcleaner

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
Ik heb ook een 5870 van alienware, is gewoon reference model.

Alleen de backplate is langer,dus hij is nog groter/langer.
En ik heb er gewoon een asus bios in geflashed, nu clock hij net zo goed als mijn asus.

Computer nr 486 denk ik..

• cem.
Dank je wel allemaal en topic mag verwijderd worden.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Doen ze niet. Het is handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben.

Johann Sebastian Bach

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

laten we het er op houden dat het een BBA card is, Built by ATi, of AMD, as you wish

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Doen ze niet. Het is handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben.
Verwijderen inderdaad niet, maar een topic die zo inzetloos is als dit is voor niemand nuttig, dus gaat hij dicht :'(

TS, lees dit nog aub eens grondig door: Het algemeen beleid

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee