Ik heb snel een vraagje, weten jullie welke merk is HD5870 in Alienware PC van dell.
Ik denk een ATI....
Wat voor model Alienware kast en waarom maak je de kast niet gewoon even open?
Geen informatie beschikbaar
vaak is het een bekend merk volgeplakt met dell stickers.
Hij is van ATi dat weet ik ook wel maar
is het een Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..

laat ik gewoon hetzelfde nog een keer poster met een heeeeel klein stukje onderstreept:
Ik denk een ATI....
Ik denk een ATI....
Geen informatie beschikbaar
Kan men zien met gpu-z (subvendor)
[Voor 101% gewijzigd door Bullus op 17-05-2011 16:38]
|2600k|Asus 290|
Wie zegt dat het een 3rdparty kaart is? De kans lijkt me groot dat Dell het ding gewoon zelf maakt (of liever, laat maken). Dat doen ze immers met hun moederborden ook.cem. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:33:
Hij is van ATi dat weet ik ook wel maaris het een Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..
Is waarschijnlijk gewoon een OEM kaart door AMD/ATi.
Ik wil graag 1 kopen en wou weten welke het was Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..?

Waarom is het uberhaupt van belang? Dat kan ik ook niet opmaken uit de TS>.. 

Nogmaals, wie zegt dat Dell die dingen bij een 3rd party vandaan haalt?cem. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:41:
Ik wil graag 1 kopen en wou weten welke het was Asus, Club 3D, Sapphire, MSI, enz..?
En wat maakt het uit welk merk erin zit? Zelfs al zou het ding door een 3rd party gemaakt zijn, dan staat er als subvendor waarschijnlijk alsnog Dell vermeldt, gezien ze toch alles labelen.
Daarom, ik wil niet een videokaart die snel kapot gaat, Asus, MSI, Sapphire hebben sterke HD5870. Snap je.Terw_Dan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:46:
[...]
Nogmaals, wie zegt dat Dell die dingen bij een 3rd party vandaan haalt?
En wat maakt het uit welk merk erin zit? Zelfs al zou het ding door een 3rd party gemaakt zijn, dan staat er als subvendor waarschijnlijk alsnog Dell vermeldt, gezien ze toch alles labelen.

de reference modellen zijn allemaal identiek..... dus kwaliteit is allen gelijk...
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Nee, dat snap ik niet.cem. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:48:
[...]
Daarom, ik wil niet een videokaart die snel kapot gaat, Asus, MSI, Sapphire hebben sterke HD5870. Snap je.
Want de modellen die je in die Dells terugvind zijn toch gebouwd naar hun specificaties, en dus niet te vergelijken met de retailversies van die kaarten, als ze al door een van die bedrijven gemaakt worden (mijn vermoeden is dat ze gewoon uit de Foxconnfabriken komen namelijk).
Je wilt dus iets weten wat volstrekt irrelevant is. Beter kun je op zoek gaan naar reviews van dat systeem.
Dit misschien iets: V&A aangeboden: ATi Radeon HD5870 1GB (Alienware) 

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
daar gaat het waarschijnlijk over

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Ik heb ook een 5870 van alienware, is gewoon reference model.
Alleen de backplate is langer,dus hij is nog groter/langer.
En ik heb er gewoon een asus bios in geflashed, nu clock hij net zo goed als mijn asus.
Alleen de backplate is langer,dus hij is nog groter/langer.
En ik heb er gewoon een asus bios in geflashed, nu clock hij net zo goed als mijn asus.
Computer nr 486 denk ik..
Dank je wel allemaal en topic mag verwijderd worden.
Doen ze niet. Het is handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben.
Johann Sebastian Bach
laten we het er op houden dat het een BBA card is, Built by ATi, of AMD, as you wish
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Verwijderen inderdaad niet, maar een topic die zo inzetloos is als dit is voor niemand nuttig, dus gaat hij dichtDoen ze niet. Het is handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben.

TS, lees dit nog aub eens grondig door: Het algemeen beleid
Soittakaa Paranoid!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.