Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkblaster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Hey allemaal, momenteel heb ik een relatief oude slider telefoon met een simkaart van Hi Prepaid.

Deze telefoon is nu 2,5 jaar oud en begint mankementen te vertonen zoals kapotte knoppen en krassen op het scherm. Ik zou dus graag een nieuwe telefoon hebben, een smartphone.

Deze dingen zijn los echter ontichelijk duur. Een abonnement erbij die de prijs van het toestel zelf drukt zou mooi zijn, maar ik heb Hi Prepaid. Is er hoop voor mij om een smartphone met abonnement te kopen EN mijn nummer te behouden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06 12:01
Waarom denk je van niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Tuurlijk, je hebt recht op nummerbehoud...

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je bij de zelfde provider blijft zou dat totaal geen probleem kunnen zijn.
Tussen providers wisselen weet ik niet, maar ook dat zou volgens mij gewoon mogelijk moeten zijn.
Maar wat had je zelf al gezocht en gevonden :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
The Eagle schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:26:
Als je bij de zelfde provider blijft zou dat totaal geen probleem kunnen zijn.
Tussen providers wisselen weet ik niet, maar ook dat zou volgens mij gewoon mogelijk moeten zijn.
Maar wat had je zelf al gezocht en gevonden :?
Tussen verschillende providers mag je nummer ook houden (toch zeker in België). Heb mijn Basenummer al op proximus en nu mobistar zitten :)

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:15

mace

Sapere Aude

Je mag je nummer gewoon meenemen als je een nieuw abbo afsluit, bij welke provider dan ook. Soms moet je wat geld betalen maar het kan prima.

Dit had je zelf toch wel kunnen uitzoeken? Een kijkje op de website van de (willekeurige) toekomstige provider of een belletje naar de helpdesk en je wist het.

[Voor 4% gewijzigd door mace op 17-05-2011 16:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:40
In Nederland promoten sommige providers het zelfs door bijvoorbeeld extra beltegoed te geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:28
het nr moet nog wel rezentelijk gebruikt zijn want anders staat die na een half of 1 jaar op non actief zodat ze hem opnieuw kunnen uitgeven. (in nl althans)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 00:50

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic gaat opslot, dergelijke vragen zijn prima door de helpdesk van je provider(s) op te lossen. Dit forum is geen helpdesk.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee