Toon posts:

iTunes Ipad synchronisatie : Alle apps weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:05
Owkay. Ik was dus bezig met het verversen van m`n itunes library, wat dus eigenlijk niet gaat. (Leuk als je helft van je nummers niet afgespeeld kan worden omdat het buiten itunes om verwijderd is). Goed, wat ik deed is het bestand itunes library openen met texteditor en leegmaken. Opslaan en itunes opstarten. Die geeft dan een error en scant alle muziek opnieuw.

Verder niets gedaan, zet ik net de ipad aan om op facebook te gaan, zijn alle apps weg. Muziek Mail en Fotos zijn wel blijven staan.

Dus iemand een idee hoe ik ze terug kan krijgen en dit kan voorkomen ? (Ik moet wel m`n itunes library kunnen verversen - wat blijkbaar alleen zo kan)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanCM
Update; folder gevonden waar apps in staan. Geen idee of het ze allemaal zijn en hoe het met m`n savegames etc zit. Stressrate is naar beneden gegaan doch hoog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvdzwart
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2021
Waarschijnlijk worden je apps ook bijgehouden in dat itunes library bestand. Bij het rescannen wordt dan wel naar muziek gezocht, maar niet naar je apps.

Ik zou eerst checken of de apps zelf nog op je harddisk staan (files met extensie .ipa), waarschijnlijk wel. En dan kan je ze waarschijnlijk handmatig weer importeren/toevoegen in iTunes.

edit: je was me net voor met de tweede post. Gelukkig heb je de apps al gevonden.

[Voor 10% gewijzigd door wvdzwart op 17-05-2011 14:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanCM
Update :

Allemaal 1 voor 1 dubbel geklikt, toen op synchroniseren gedrukt - en inmiddels staat alles (thank god) er weer op, dezelfde indeling, instellingen etc onthouden. Dus dat zit goed. Whiew

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

BastiaanCM schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:18:
(Ik moet wel m`n itunes library kunnen verversen - wat blijkbaar alleen zo kan)
Wat bedoel je hiermee ? Je library verversen als je nummers buiten iTunes verwijderd?

Als je dat IN iTunes doet, vraagt hij dan niet of hij ze ook van je HD moet verwijderen? Dat lijkt me een handigere manier van werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanCM
kaassouffle schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:08:
[...]

Wat bedoel je hiermee ? Je library verversen als je nummers buiten iTunes verwijderd?
Yes, verkenner is veel overzichtelijker en daar weet ik wat waar zit om weg te gooien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-06 13:31
Mooie software he dat itunes.....

Ik verwacht iedere keer dat er weer wat mis gaat.

[Voor 44% gewijzigd door basset op 17-05-2011 21:32]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:34
basset schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:27:
Mooie software he dat itunes.....

Ik verwacht iedere keer dat er weer wat mis gaat.
Dit inderdaad. Ben 1x Angry Birds kwijtgeraakt omdat ik de aankoop niet had overgezet voor het synchroniseren. Dat was op zich niet zo'n probleem, want je kunt 'm idd wel weer opnieuw downloaden. Vervelender was dat m'n scores (30 levels 3 sterren) ook verdwenen waren, gloeiendegloeiende ben nu nog bezig om ze opnieuw te halen.

De iPhone is geweldig, maar iTunes is een ongelooflijk stuk baggersoftware.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee