Toon posts:

Welke speakers, kleine kamer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 11:29
Ik ben opzoek naar luidsprekers voor in mijn kamer, mijn kamer is niet echt groot 2 bij 3/4m.
Ik heb hier nog een oude versterker liggen, het merk is technics.
Ik zou het liefst niet teveel geld uitgeven, heb dus het liefst een set die ik later nog uit kan breiden ik dacht aan 60~80 euro als het goed bevalt kan ik dan altijd uitbreiden.
Had al 2 setjes gevonden die mij wel goed leken, maar ik heb nog niet erg veel verstand van luidsprekers.
Op de luidsprekers zal vooral hardrock/metal worden gedraait.
Dit is het eerste setje dat ik had gevonden: http://www.maxiaxi.com/pa...inch-150w-per-paar-1.html
En dit de 2e: http://www.maxiaxi.com/au...luidspreker-set-500w.html
Het lijkt me wel dat het gewoon op mijn versterker moet passen, ik heb op dit moment een Logitech z-4 de nieuwe speakers moeten wel een verbetering worden ten opzichte van mijn oude z-4 :)

Niels

[Voor 10% gewijzigd door Fastclaimer op 17-05-2011 13:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beste Fastclaimer,

kan je je startpost misschien aanvullen met AUD beleid , anders is de kans groot dat dit topic snel gesloten kan worden.

Een tip van mijn kant is de desgewenste speakers zelf te beluisteren voordat je ze koopt.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 09:57
Ik zou zeker niet voor een PA set gaan. Het doel van PA speakers is voornamelijk zoveel mogelijk db produceren en zeker met een laag budget kun je niet veel verwachten van de geluidskwaliteit. De andere die je laat zien is van het merk skytronic en daar zou ik niet aan beginnen als ik jou was, ik heb erg veel negatieve verhalen gehoord over dit merk.

Als ik je mag adviseren zou ik kijken naar een mooi setje boekenplank luidsprekers. Merken die in me opkomen bij een laag budget zijn (laag naar wat hoger) : Eltax, Jamo, Wharfedale en Mordaunt Short. Kijk ook eens wat er tweedehands te krijgen is. Vaak zijn speakers van merken als Tannoy en KEF dan voor een mooi prijsje te krijgen.

weetikveel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-05 18:08
voor dat budget dat je hebt zal ik zeker 2e hands gaan kijken, nieuw kun je hier echt alleen maar troep voor kopen ben ik bang ..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 13:00

Killer

Hatseflats!

Voor een laag budget zijn dit absolute toppers: Eltax Monitor III

De PA set die je aanhaalt kan ik je absoluut afraden. Dat gaat in een kleine kamer absoluut niet goed klinken. Hard, dat wel, maar mooi is anders. Dat wordt geen verbetering t.o.v. je Logitech-set. Dat zijn de Eltaxen wel, een hele verbetering zelfs.

[Voor 15% gewijzigd door Killer op 17-05-2011 15:31]

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
http://www.maxiaxi.com/au...luidspreker-set-500w.html <<<<< zijn dat geen goeie luidsprekers om aan mijn oude versterker te hangen? Ik ben zelf nieuw in versterkers etc, dus ben opzoek naar een echte instap speaker :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45

Touchdomex

Meisje!

Fastclaimer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:05:
http://www.maxiaxi.com/au...luidspreker-set-500w.html <<<<< zijn dat geen goeie luidsprekers om aan mijn oude versterker te hangen? Ik ben zelf nieuw in versterkers etc, dus ben opzoek naar een echte instap speaker :)
Wat voor versterker heb jij?

Oh ja die speakers zijn troep.

Beter zou je zoiets kunnen doen: http://www.besthomecinema...openingsstunt-p-1647.html Geen idee hoeveel van die prijs klopt en wat de verzendkosten zijn maar je kan ervanuit gaan dat het al heel veel beter is dan die meuk die jij nu hebt uitgezocht.

Als je wilt weten hoe goed speakers zijn moet je eens een review opzoeken van de desbetreffende speaker. Wat je ook kan doen is kijken op marktplaats of daar niet nog wat leuke speakers staan voor een zacht prijsje.

Voor de rest zou ik dingen gaan uitzoeken op het internet. Er zijn genoeg dingen te vinden en vooral veel!

[Voor 44% gewijzigd door Touchdomex op 17-05-2011 18:15]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:31
Fastclaimer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:05:
Killer's tip lijkt me erg valide. Zelf stel je nog een keer dezelfde voor als in de startpost. Als die goed waren geweest had iemand dat wel gezegd.

Ga eens op marktplaats of naar de kringloop. Dan slaag je heel wat sneller.

http://link.marktplaats.nl/448112904 gaat vaak wel hard en vol.

http://link.marktplaats.nl/449222820 werkt ook prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik heb een technics versterker, volgens mij gewoon simpele stereo versterker.
Zal morgen eens langs de kringloop en anders maar in de buurt eens rond vragen :)
Zal ook eens op marktplaats rond speuren, woon in Heerenveen volgens mij niet super veel te koop. En verzenden van speakers doen de meesten niet.

[Voor 31% gewijzigd door Fastclaimer op 17-05-2011 18:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Touchdomex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:07:
[...]

Wat voor versterker heb jij?

Oh ja die speakers zijn troep.

Beter zou je zoiets kunnen doen: http://www.besthomecinema...openingsstunt-p-1647.html Geen idee hoeveel van die prijs klopt en wat de verzendkosten zijn maar je kan ervanuit gaan dat het al heel veel beter is dan die meuk die jij nu hebt uitgezocht.

Als je wilt weten hoe goed speakers zijn moet je eens een review opzoeken van de desbetreffende speaker. Wat je ook kan doen is kijken op marktplaats of daar niet nog wat leuke speakers staan voor een zacht prijsje.

Voor de rest zou ik dingen gaan uitzoeken op het internet. Er zijn genoeg dingen te vinden en vooral veel!
Ik zag die speakers ook net, maar is de prijs per set of per stuk? kon het niet uit de advertentie op maken.
Zie net dat op andere sites ze per set worden aangeboden: http://www.eshop.nl/winke...rgelijk.nl&utm_medium=cpc als die boxen per set zijn koop ik dat setje denk ik.

Edit: sorry zie net dat ik een dubbel post maak, kan je ook berichten verwijderen?

[Voor 14% gewijzigd door Fastclaimer op 17-05-2011 20:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Fastclaimer schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:26:
[...]

Ik zag die speakers ook net, maar is de prijs per set of per stuk? kon het niet uit de advertentie op maken.
Dan bel je ze morgen toch op? Het kan zijn dat het inderdaad per stuk is maar ze kunnen ook een goedkope partij hebben opgekocht als promotie actie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Fastclaimer
Die speakers waren per stuk geprijsd, ik was net bij de kringloop hier hadden ze sony LSB500 speakers voor 15 euro.
Ik kan ze op internet niet vinden alleen philips LSB 500 speakers, ze zien er wel hetzelfde uit:

Iemand ervaring met deze speakers?

• Blasterxp
  • Niet online
Ja, is prima voor in je kamer!

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Fastclaimer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:03:
Die speakers waren per stuk geprijsd, ik was net bij de kringloop hier hadden ze sony LSB500 speakers voor 15 euro.
Ik kan ze op internet niet vinden alleen philips LSB 500 speakers, ze zien er wel hetzelfde uit: [afbeelding]

Iemand ervaring met deze speakers?
Ik heb denk ik vergelijkbare speakers wel van Sony. Tenminste het design matcht ongeveer. Voor standaard werk zijn ze meer dan voldoende. Erg fijn geluid en vooral de prijs/kwaliteit is hoog omdat ze geen drol kosten.

Zo zal het ook gelden voor deze Philips speakers. Ik zou zeggen voor 15 euro kun je het best proberen. Klinkt sowieso veel beter dan die standaard Z-4's :+ ik vind eigenlijk alles beter klinken dan logitech meuk...

Overigens maakt het wel uit straks wat voor metal je luistert en de opname kwaliteit ervan. Maar dat is iets voor later.

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57
voor €50 euro heb je een stel prachtige luidsprekers welke zeer geschikt zijn voor een kleine kamer. Natuurlijk is de kwaliteit van de aangesloten versterker ook een issue, maar geloof me, deze luidsprekers presteren zeer goed bij metal (en ook andere muziek natuurlijk) Ik heb er zelf ook jarenlang mee gespeeld op mijn studentenkamert met een oude NAD 301 versterker en gaf ze ook voornamelijk metal te voeren: TooL, Metallica, Life of Agony, Iron Maiden etc etc...
Ze hebben zelfs dienst gedaan tijdens huisfeesten en hebben dat zonder problemen overleefd :)
Laat de tweedehands sony's staan, ook al kosten ze maar €15 en blijf al helemaal weg bij de eerder aangehaalde budget troep!
klikkerdeklik Er staan er meer...

[Voor 6% gewijzigd door ransbal op 19-05-2011 13:29]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb hier ook een vintage Technics staan, en dat ding kan behoorlijk blazen als het moet. Wat is het typenummer van jouw amp, heb je evt een plaatje?
Simpel stereo is voor de leek vaak simpel, maar een kenner weet beter wat je in handen hebt als jijzelf ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Anoniem: 328247

Hier nog een paar Missions. Deze Mission 70 MK2 stamt uit 1985 en was de Compactbox van het jaar 1985. Beter dan die hierboven genoemde Mission 760i uit 1994. Mission was in 1994 al geheel de weg kwijt. Vraagprijs is wel te hoog. Bied maar eens 20 Euries of zo. Kosten in 1985 nieuw 600 gelden per stel.

http://audio-tv-foto.mark...53867-mission-70-mk2.html

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 328247 op 19-05-2011 16:59]

• Fastclaimer
Ik was zelf al wat gaan rondkijken, denk dat het 2e hands zuilen worden van jamo/eltax.
Zijn wel rond de 100 euro te krijgen.
Mijn opa had heterover dat ik speakers moest zoeken met 35~22000 Hz.

Edit:
Mijn versterker type is Technics SA-101.

[Voor 17% gewijzigd door Fastclaimer op 19-05-2011 21:58]

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 19:30
een wat oudere versterker hoeft geen probleem te zijn. Voor een wat kleinere kamer zou ik zelf naar monitor speakers oid kijken, die klinken meestal wat beter als je niet zo veel ruimte hebt.

K0L3N schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:23:
een wat oudere versterker hoeft geen probleem te zijn. Voor een wat kleinere kamer zou ik zelf naar monitor speakers oid kijken, die klinken meestal wat beter als je niet zo veel ruimte hebt.
De TS wil graag "zuilen" op een kamertje van 6 á 8 m2. Ook blijkt zijn opa audiofiel te zijn. :)

• Fastclaimer
Anoniem: 328247 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:45:
[...]

De TS wil graag "zuilen" op een kamertje van 6 á 8 m2. Ook blijkt zijn opa audiofiel te zijn. :)
Is dit spottend bedoelt?
Ik ben nieuw in deze wereld, beetje respect mag dan ook wel 8)7

Edit:
En hierboven werden ook al een paar zuil speakers aangeraden.

[Voor 10% gewijzigd door Fastclaimer op 19-05-2011 22:03]

• K0L3N
hou het bij kleine speakers, en probeer af te stappen van het idee van bas als dreunen. dan komt het wel goed ;)

Fastclaimer schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:59:
[...]

Is dit spottend bedoelt?
Ik ben nieuw in deze wereld, beetje respect mag dan ook wel 8)7

Edit:
En hierboven werden ook al een paar zuil speakers aangeraden.
Nee, niet spottend. Wel met een ironische ondertoon.

Edit: Die zuilen werden niet door mij aangeraden. Ik gaf jouw een goede tip met een paar fantastische monitoren (Mission 70 MK2). Speelt alles wat Jamo/Eltax heet van de sokken. Waarom ga je daar niet op in?

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 328247 op 19-05-2011 22:16]

• K0L3N
die missions zien er prima uit, heb je misschien nog wat voor een nieuwere versterker (geen id of die technics wat is)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik heb 20 euro geboden op die missions :).
Ook werden hierboven eltax monitoren aangeboden, ik kon de monitor 1 voor 80 euro krijgen dit was wel een showroommodel geweest. Mijn 1e keuze staat nu op die missions.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:05

Bommes

Capo del formaggio

Monitor 1 is wel wat klein.
Ik speel hier al weer een tijdje naar volle tevredenheid met een setje monitor 3 (eltax) en dat bevalt uitstekend..
De plaatsing in mijn huiskamer was wat lastig, zeker omdat we in de breedte van onze huiskamer "luisteren".
Dat is net geen 4 meter, en de lengte is 6,5 meter dus echt gunstig geplaatst staat het niet.
Maar na wat probeer werk en wat geduld klinkt het nu echt als een klok.
Ik heb in ieder geval geen spijt dat ik mijn oude zuiltjes heb vervangen voor deze kleine monitor 3.

Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
De monitor 1 is denk ik wat te klein, het is momenteel afwachten wat de adverteerders op marktplaats doen :P
Ondertussen zoek ik nog wat rond, kwam net dit tegen http://link.marktplaats.nl/450904888, ziet er niet verkeerd uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Die gedachte moet je bij het uitzoeken van speakers als eerste al van af stappen.. :)

Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Bommes schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:10:
[...]

Die gedachte moet je bij het uitzoeken van speakers als eerste al van af stappen.. :)
Jah, dat snap ik.
Maar waar moet ik vooral op letten? Het aantal Hz dat de speakers hebben?
Voor ik een aankoop ga doen zoek ik eerst een aantal reviews op.
Maar de mensen van marktplaats reageren allemaal niet zo snel :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Het allerbelangrijkste waar je van uit moet gaan..??
Je gehoor.
De een vind een dikke cervin vega speaker helemaal het einde terwijl een ander voor een sony alles in een setje gaat.
Wat vind jij mooi klinken, waar luister je veel naar, hecht je waarde aan een merk, wil je oog ook wat.
Allemaal zaken die je op een rijtje moet krijgen wil je echt iets wat top is.
Aan de andere kant je budget is beperkt, daar is niets mis mee maar het maakt dat je eisen pakket wat zult moeten verkleinen.

Ga luisteren als je de kans krijgt, zoek wat advertenties in de buurt van dingen de je aan spreken, en ga luisteren.
Zoek een hiifi winkel op in de buurt en ga luisteren, maakt niet uit dat het buiten je budget is, maar ga vergelijken en stel zo voor je zelf duidelijk wat jij belangrijk vind aan een speaker.

Maar ga absoluut niet op reviews af of wat van dien aard.

Ik las hier een tijdje terug dat iemand de loudness knop op zijn versterker aan had staan en dat goed vond klinken, maar hij vroeg zich af of dit wel "acceptabel" was..??
Ja natuurlijk als die persoon dat goed vind klinken dan moet hij dat fijn zelf weten.
Zelfde dus voor speakers wat ik mooi vind vind jij waarschijnlijk niets aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 16:46
Fastclaimer schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:19:
[...]

Jah, dat snap ik.
Maar waar moet ik vooral op letten? Het aantal Hz dat de speakers hebben?
Voor ik een aankoop ga doen zoek ik eerst een aantal reviews op.
Maar de mensen van marktplaats reageren allemaal niet zo snel :'(
Tsja, erg lastig allemaal. In de categorie waar jij het zoekt is het lastig voor de koop te luisteren. Het bereik kan een indicatie zijn, maar niet alle leveranciers zijn even eerlijk daarin. De eerder geposte Philips speakers staan op mijn werk in de Sony variant. Als je die voor een tientje kan krijgen zou ik persoonlijk het zeker doen, klinken absoluut niet slecht.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Fastclaimer
Op marktplaats nog geen reactie's terug, blijf voorlopig nog wel even rondspeuren :P
Ik kwam vanmiddag dit tegen http://www.kb-audio.nl/home-audio/mcvoice-300watt-anx.html , lijken mij zeker leuke speakers, hopen dat ik ze ergens kan beluisteren.

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Beetje vreemde afmeting, 56cm hoog.
Dat is een stuk lager dan een vloerstaander maar flink wat hoger dan een monitor.
Realiseer je dan dus wel dat wil je het goed plaatsen op oor hoogte dat je opzoek moet naar erg lage stands of dat je zelf iets moet maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• K0L3N
Fastclaimer schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:26:
Op marktplaats nog geen reactie's terug, blijf voorlopig nog wel even rondspeuren :P
Ik kwam vanmiddag dit tegen http://www.kb-audio.nl/home-audio/mcvoice-300watt-anx.html , lijken mij zeker leuke speakers, hopen dat ik ze ergens kan beluisteren.
ziet er uit als rommel, zou ik niet doen.

er zijn geloof ik best veel mensen die heel tevreden zijn over deze speakers:
http://www.eshop.nl/winke...e_Diamond_10.1_zwart.html
correct me if i'm wrong

[Voor 18% gewijzigd door K0L3N op 22-05-2011 01:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Nog steeds geen berichten terug van marktplaats.
Vond vandaag deze advertentie http://link.marktplaats.nl/452013349 , Kan er alleen niet zoveel op internet over vinden, misschiend dat hier iemand wat weet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:31
Specifiek vindt ik er weinig over, maar lijkt me een mooie deal..

http://www.google.nl/sear...e=UTF-8&q=Studio+de+schop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik kon zelf ook al niet veel vinden, was toch wel benieuwd hoeveel Hz de speakers hebben.
Zal hem wel eens mailen, heb even nagedacht denk toch dat ze iets te groot zijn voor mijn kamer :P

[Voor 25% gewijzigd door Fastclaimer op 24-05-2011 15:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Fastclaimer schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:24:
Nog steeds geen berichten terug van marktplaats.
Vond vandaag deze advertentie http://link.marktplaats.nl/452013349 , Kan er alleen niet zoveel op internet over vinden, misschiend dat hier iemand wat weet?
Bij nieuwe woofers e.d. moet je altijd opletten dat ze door hetzelfde type als de orginelen zijn vervangen anders klinkt het voor geen meter meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik zou de speakers op kunnen halen voor 80 euro, ik zou ze dan ook kunnen beluisteren.
Wat zeggen jullie ervan proberen?

Mvg Niels

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 23:49

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Je zou ook eens kunnen kijken voor een setje Wharfedale Diamond III speakertjes.
Ik heb onlangs 2 sets op de kop getikt voor in totaal 85 euro en ben er bijzonder over te spreken.
Lekker compact, toch bijzonder vol geluid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Dezelfde verkoper heeft ook http://link.marktplaats.nl/439477206 , ook wharfedale speakers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fastclaimer
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Bij nieuwe woofers e.d. moet je altijd opletten dat ze door hetzelfde type als de orginelen zijn vervangen anders klinkt het voor geen meter meer.
Volgens mij zijn het niet de officiële woofers , er zit een visaton w170s8 woofer in en een seae27tff tweeter.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee