Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noeandee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-05 09:06
Hallo,

Wij hebben momenteel bij een dealer onze telecomdiensten liggen. Ik zal de naam van de telecom aanbieder niet noemen. Wij willen echter een vergelijking maken met andere telecom aanbieders, om zo eens te kijken of wij kunnen besparen en om onze horizon te verbreden.

Na enkele gesprekken, kwam ik erachter dat telecomaanbieders extra escalatie-kortingen toebedeeld krijgen door Vodafone en dat dit een indicatie is, hoe kwalitatief/goedkoop een telecomaanbieder zijn diensten kan leveren. Naast de standaard kortingen.

Onze dealer, wie ik niet zal noemen, wil momenteel geen escalatie aanvragen, waardoor andere aanbieders dit (volgens hen) ook niet kunnen. Dit schijnt geregeld te zijn door de OPTA.

Kan je een telecomaanbieder dwingen om escalatie aan te vragen, want die weigeren en zeggen dat ons contract pas in oktober afloopt en zij nu nog geen escalatie kunnen aanvragen. Terwijl Vodafone volgens mij met kwartalen werkt en dit dus wel kan afgeven.

Kortom, heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-05 14:12
Sorry hoor maar.. waar gaat dit over?

Als ik dit lees heb ik geen idee wat je bedoelt.
Vodafone geeft escalatie kortingen? Wat wordt er geescaleerd dan? Heb je momenteel problemen met Vodafone?
Waarom zou Vodafone escalatie kortingen aanbieden aan aanbieders en wat bedoel je precies met aanbieders?

Al met al verwacht ik dat je hier op deze manier geen antwoorden zult krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 14:03

freddyathlon

McLaren Mercedes

Misschien gewoon even een brief sturen naar Vodafone?
Anders wachten tot je een passende offerte hebt, dan kun je altijd nog gaan vergelijken met een andere aanbieder.

Je kunt zakelijke abo's 4 maanden van tevoren verlengen en verlengen kan ook nog ruim na die tijd... Dus vergelijken kan later altijd nog.

Apple iPhone 14 Pro Max  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

escaleren
1) Ernstiger worden 2) Het steeds erger worden van een conflictsituatie 3) Hoog oplopen 4) Steeds erger worden van een conflictsituatie 5) Trapsgewijs verhevigen 6) Uit de hand lopen 7) Verergeren 8) Verhevigen 9) Verscherpen
Escalatie aanvragen? Escalatie is als iets in de soep loopt, flink mis gaat wat nadelig voor de klant is. Als Vodafone daarvoor kortingen beschikbaar heeft om die klanten toch nog tevreden te kunnen houden dan wil dat niet zeggen dat je zo'n korting standaard kan krijgen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee