Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter

Recentelijk is GCT-Game (Greedy Car Thieves) uitgekomen als freeware voor de PC(http://radio-amiga-mania.sytes.net/imagens/Windows-Logo.png/http://www.wmiles.com/images/website/logo/linux.png).
De game is sterk geinspireerd gejat van GTA2. Qua gameplay lijken GTA2 en GCT erg op elkaar, immers is de gamplay het sterke punt van de GTA-Franchise. Maar op technischgebied is er veel ruimte voor verbetering echter wordt de game niet meer ondersteund door Rockstar.

En daar komt GCT-Team om de hoek kijken en streeft naar een GTA kloon voor hedendaagste systemen; dat merk je aan de betere netwerk code, mooiere graphics, vollere audio, meer wapens en pickups in vergelijking tot 't orgineel.

De game zal in de toekomst waarschijnlijk via Steam te koop aangeboden worden. Maar voorlopig is de game gratis en zonder beperkingen.

http://tweakers.net/ext/f/6apvU6tREh4J6vccqoBrIWaI/full.pnghttps://services.emi.u-bordeaux1.fr/projet/savane/images/Gna.theme/task.orig.png
Features:

• Single-player story mode where you play as both a lawman and a thug
• Multi-player mode with various game types: free for all, 1v1, team deathmatch, capture the flag, hunting, bombmatch, race
• A lot of cars, weapons, power-ups and destructible objects that succesfully diversify the gameplay
• Fire to enemies while seating in a car as a passenger
• Precise aiming mode makes it no problem to accurately fire to enemies even from a roof (despite the fact the game exhibits an old-school top-down view)
• Delightful visual effects including ambient occlusion, dynamic per-pixel normal-mapped lighting, real-time • Dynamic shadows (cars headlights and sunlight with varying day-night cycle), water reflections, blooming and antialiasing
• Fast and reliable networking, based on UDP/IP protocol, minimizes game lags and provides continuous multi-player gameplay
• Map editor that lets players to easily create new cities with a lot of predefined objects and tiles
runs on Window XP/Vista/7, Linux, Mac OS

http://tweakers.net/ext/f/6apvU6tREh4J6vccqoBrIWaI/full.pnghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d7/Computer.svg/48px-Computer.svg.png
System Requirements:
High graphics at 1280x800: 100 FPS
AMD Turion X2 1.8 Ghz
1024 MB RAM
GeForce 8400M

Low graphics at 640x480: 30 FPS (still playable!)
AMD Turion X2 1.6 Ghz
1024 MB RAM
GeForce 6150M

http://tweakers.net/ext/f/6apvU6tREh4J6vccqoBrIWaI/full.pnghttp://englishkitty.com/images/icons/video-1.png
Video's:

http://tweakers.net/ext/f/6apvU6tREh4J6vccqoBrIWaI/full.pnghttp://www.bestdigitalcameradiscounts.com/images/camera-icon.png
Screenshots:
Release: Mei
Release: Februari

http://tweakers.net/ext/f/6apvU6tREh4J6vccqoBrIWaI/full.pnghttp://icons.iconarchive.com/icons/raindropmemory/red-little-shoes/48/Red-Download-icon.png
Downloads:
Release: 16-05-2011
Windows 48,3 MB
Linux 43,7 MB
Linux x64 43,9 MB
Overige: -
Nvidia-Cg-Toolkit (nvidia-cg-toolkit), WxWidgets GTK 2.8 (libwxgtk2.8-dev), SDL_image (libsdl-image1.2), SDL_ttf (libsdl-ttf2.0-0)
[url="apt://nvidia-cg-toolkit,libwxgtk2.8-dev,libsdl-image1.2,libsdl-ttf2.0-0"]ubuntu/debian apt[/url]

.

http://tweakers.net/ext/f/6apvU6tREh4J6vccqoBrIWaI/full.pnghttp://png.findicons.com/files/icons/1035/human_o2/48/text_x_changelog.png
Changelog:
Release: 16-05-2011
• Server finder (just hit 'refresh' button to get list of currently available servers)
• Destroyable street lights
• New GUI (Head-Up Display)
• New, better sounds
• New game types (Bombmatch, Race)
• Better blood and other animations
• A few new vehicles
• Vehicles' names
• Improved physics
• Cute installer for Linux
• Each user keeps his/her own files in home dictionary (under Linux)
• Teammates' nicknames
• Many bugs fixes and improvemen

http://tweakers.net/ext/f/6apvU6tREh4J6vccqoBrIWaI/full.pnghttp://www.mricons.com/store/png/111541_23875_48_web_link_web%20link_icon.png
Links:

OfficiΓ«le website: http://gct-game.net/
Forum: http://gct-game.net/forum/
mIRC: irc.freenode.net room: #gct-game
Meuktracker: Greedy Car Thieves mei 2011

[Voor 255% gewijzigd door himlims_ op 24-05-2011 09:11]

πŸ†‚πŸ†ƒπŸ…΄πŸ…°πŸ…Ό: πŸ†πŸ…ΎπŸ…ΎπŸ†ƒπŸ…ΆπŸ…°πŸ…ΌπŸ…΄πŸ†_πŸ…²πŸ…ΎπŸ…Ό
πŸ…ΏπŸ†‚πŸ…½: πŸ…·πŸ…ΎπŸ…»πŸ…»πŸ…°πŸ…½πŸ…³πŸ…·πŸ…°πŸ†πŸ…³πŸ†‚

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
}:O saved post

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 18:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Brings back memories.

Net even de filmpjes gekeken. Ziet er goed uit. Binnenkort maar is downloaden. Ben benieuwd hoe het speelt.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:04
In de titel staat "MAC", maar dat zijn nog plannen zeker? ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
De interface is iets wat gewijzigd bij deze build (dus screenies niet helemaal representatief) maar 't geplaatste beeld geeft denk ik wel goede indruk van de game.

Zit ook een editor bijgeleverd zodat je zelf maps kunt maken.

@-LA- begreep dat je de lnx build zou moeten kunnen starten, kun je dat proberen? ik heb zelf geen Mac (jah een G4 als voetesteuntje in de woonkamer)

@DD; is weinig speciaals, maar leuk project om mee bezig te zijn. Deze is wel goed speelbaar op lan/internet - hopelijk wordt de game opgepikt door 'het publiek' want is nu voornamelijk een klein vast clubje

[Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 17-05-2011 13:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ziet er veelbelovend uit! Hebben jullie dit from scratch geschreven, of gebruikt gemaakt van een bestaande engine? Een snelle zoekopdracht leert dat de engine van gta2 zelf niet is vrijgegeven.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
klopt is volledige remake. Project gestart door aantal fanatieke poolse gamers/ontwikkelaars. Daarbij gebruik gemaakt van de "BlossomEngine" voor 't beeld. Zelf kan ik niets programmeren, maar wel handig in photoshop. Zo ben ik bij 't project gekomen.

Volgende build zal wat groter zijn; meer textures, meer models, Singleplayer wordt verder uitgebreid etc.

maar ik verwacht dat we binnenkort nog wel post krijgen van R* gezien we de namen van de autos zo goed als overgenomen hebben. (herkennig is handig - maar of 't kan van R* is nog afwachten)

[Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 17-05-2011 13:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 16:06
Dit ziet er erg gaaf uit. Ik ga hem zeker even uitproberen vanavond en ik blijf ook dit topic volgen!

Wel één vraagje: hoe vaak komen nieuwe builds uit? Kun je de installatie updaten of zal ik dan herinstalls van het spel moeten doen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Iedere 2-3 maanden (afhankelijk van de nieuwe content / features) en hoelang we 't free-ware kunnen houden.

Een update systeem is er op dit moment niet. Je kunt de installatie overschrijven. Op die manier behoud je ook jouw eigen gemaakte lvl's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-05 16:06
Ok, thanks voor het snelle antwoord ;)

Nog een opmerking: je kunt naar mijn mening nog wel wat verbeteren aan je openingspost. Netjes hoofdletters in de opsommingen onder Features en Changelog, en het kopje boven de link naar de website van de game is ook nog niet af geloof ik.

Verder wel een mooie openingspost, met lekker veel info :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:22

Touchdomex

Meisje!

Ziet er erg leuk uit! Net eventjes in mijn eentje wat rondgelopen en wat gespeeld!

zijn er misschien mensen die vanavond een "potje" willen doen om het wat uit te proberen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
De master server had gister kuren, maar vandaag moet 't gewoon werken.

Ligt ie er uit? kun je eventueel server starten en IP/Adres hier spammen.

mirc: #gct-game op freenode

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:22

Touchdomex

Meisje!

himlims_ schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:02:
De master server had gister kuren, maar vandaag moet 't gewoon werken.

Ligt ie er uit? kun je eventueel server starten en IP/Adres hier spammen.

mirc: #gct-game op freenode
Ik heb geen idee waar alle gegevens staan. Toevallig op het fora daar? Ik had het zonet alleen eventjes snel opgestart. Smijt straks ook wel IRC aan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:40
Ik heb het net even geprobeerd en wat ik meteen al mis is het control scheme van GTA(2) waarbij W (of up) lopen is, S of down achteruit en met links en rechts stuur je de richting. Hier lijkt het mannetje gewoon te lopen in de richting van de cursor die ingedrukt wordt. Zou het mogelijk zijn hier een setting van te maken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
default settings omtrent lopen zijn; asdw, indien je w=forward ingedrukt hebt loopt je character richting je muis cursor.

ik draai zelf geen windows. in linux heb ik een map genaamd .gct/ daarin staat mijn config file.
als 't goed is staat deze in een windows omgeving terug te vinden in 'mijn documenten'

via die config file kun jij jouw knoppen en instellingen bepalen.
via de game-startup toepassing kun je onder tapblad 'options' ook 't nodige veranderen zodat de besturing in lijn ligt met jouw voorkeur.

zoals ik eerder schreef; de default instellingen zijn 1:1 gelijk aan GTA(2);
enter = voertuig pakken
space = jump
ctrl/l-mb = action
w = forward
a = left
s = back
d = right

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:11

MsG

Forumzwerver

Ik had liever helemaal de GTA-besturing gezien, in plaats van omslachtig met de muis erbij zoals nu is. Verder ziet het er wel geinig uit al.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geΓ―nteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:00
MsG schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 02:02:
Ik had liever helemaal de GTA-besturing gezien, in plaats van omslachtig met de muis erbij zoals nu is. Verder ziet het er wel geinig uit al.
Hoewel ik zeker een fan ben van keyboard-only, moet ik toegeven dat iets wat dat multiplayer oneerlijk/niet leuk maakte in GTA de besturing was. Met een muis ben je gewoon veel accurater.

Vraagjes:
• Blijft het spel freeware? Zo niet, wat voor prijskaartje zal de release ongeveer dragen? Komt het op Steam?
• Komt er naast een map editor ook een script editor, zodat spelers zelf missies kunnen maken (voor single player, co-op...)?
Komt er een zelf-hostbare dedicated server softwarepakket uit? Zie dat die zelfs al bij deze release zit. Nice. :)

[Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 21-05-2011 08:42]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit ziet er leuk uit. Ik ga het eens introduceren op X-Life over een maandje. GTA2 is nog steeds een veel gespeelde game op lanparties, maar het spel is 12 jaar oud, het heeft gewoon bugs die erg vervelend zijn waar je tegenaanloopt op moderne machines en OSen.

Als dit aanslaat, dan denk ik dat dit wel eens een waardige opvolger kan worden van zo'n spelletje dat je altijd gewoon even een half uurtje voor de fun kunt spelen met een x-aantal personen.

Van het weekend eens uitvogelen hoe die game nu start, want ik heb echt geen idee welke EXE je nou moet hebben :+

[Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 21-05-2011 08:51]

• The Zep Man
Overigens, hoort dit topic niet thuis in een ander forum? Het is geen simulatie, het is geen sport en je kan er misschien mee racen, maar dat is niet het enige. Misschien krijgt het in een ander forum wat meer aandacht. ;)
Terw_Dan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:47:
Van het weekend eens uitvogelen hoe die game nu start, want ik heb echt geen idee welke EXE je nou moet hebben :+
Het zal je verbazen, maar... gct-game-startup_Release.exe, misschien? :P

[Voor 58% gewijzigd door The Zep Man op 21-05-2011 08:53]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Tja, maar die resulteert in een startscreen waar staat 'connecting to 172.0.0.1' en meer niet.

• The Zep Man
Terw_Dan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:06:
Tja, maar die resulteert in een startscreen waar staat 'connecting to 172.0.0.1' en meer niet.
Het lijkt mij sterk dat hij "172.0.0.1" aangeeft. En waarschijnlijk start je evengoed de verkeerde executable op, want wat je aangeeft wordt gedaan door gct-game_Release_D3D9.exe of gct-game_Release_OGL.exe.

Als je de juiste executable opstart, krijg je een scherm met de titel "Greedy Car Thieves" van waaruit je alles kan instellen voor het spel.

[Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 21-05-2011 09:28]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

The Zep Man schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:27:
[...]
Het lijkt mij sterk dat hij "172.0.0.1" aangeeft. En waarschijnlijk start je evengoed de verkeerde executable op, want wat je aangeeft wordt gedaan door gct-game_Release_D3D9.exe of gct-game_Release_OGL.exe.
Dat moet natuurlijk 127.0.0.1 zijn.
Als je de juiste executable opstart, krijg je een scherm met de titel "Greedy Car Thieves" van waaruit je alles kan instellen voor het spel.
Maar wat is dan de juiste executable?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

πŸ’©

himlims_ schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:32:
@-LA- begreep dat je de lnx build zou moeten kunnen starten, kun je dat proberen? ik heb zelf geen Mac (jah een G4 als voetesteuntje in de woonkamer)
Uiteraard kun je linux binaries niet op OSX draaien.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:47:
Dit ziet er leuk uit. Ik ga het eens introduceren op X-Life over een maandje.
dat is super! dank je
Gct-game-startup_Release.exe : client tool
gct-map-editor_Release.exe : map-editor

beetje onlogisch die verschillende exe files, zal eens voorstellen of dat niet anders kan. want dit is niet heel handig. Die overige exe files worden door de engine/browser aangeroepen bij 't joinen van een room. Dus je start game-startup, kiest server. vervolgens wordt de D3D-Game-release gestart, aangestuurd met een config file gebaseerd op de gegevens van de door jouw gekozen server. Heb de devvers gevraagd of ze die D3D/OGL-Release builds niet elders kunnen plaatsen.

De startup geeft je een menu voor opties + server browser + zelf server starten

The Zep Man schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:37:
Vraagjes:
• Blijft het spel freeware? Zo niet, wat voor prijskaartje zal de release ongeveer dragen? Komt het op Steam?
Game zal voorlopig freeware blijven tot een game-studio/uitgever intresse toont in 't product
//edit: zodra de game goed speelbaar is, en qua content wat meer heeft te bieden zal die op steam geplaatst worden.
• Komt er naast een map editor ook een script editor, zodat spelers zelf missies kunnen maken (voor single player, co-op...)?
Die mogelijkheid wordt op dit moment niet aangeboden. Ik durf geen toezeggingen te doen omtrent SP-script editor - de intentie is er wel (of wordt later uitgebracht middels DLC ofzo)
CyBeR schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:53:
[...]Uiteraard kun je linux binaries niet op OSX draaien.
heb je helemaal gelijk in - mijn fout.

[Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 22-05-2011 01:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

The Zep Man schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:37:
[...]
Hoewel ik zeker een fan ben van keyboard-only, moet ik toegeven dat iets wat dat multiplayer oneerlijk/niet leuk maakte in GTA de besturing was. Met een muis ben je gewoon veel accurater.
Maar iedereen had ja die besturing in GTA2. Ik mis een beetje het punt. Hier vind ik de pijlbediening maar raar. het mannetje draait niet mee zoals bij GTA2.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geΓ―nteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:01
Klinkt leuk, helaas (nog) geen Mac binary/source :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Op verzoek verplaatst naar Actie, Adventure en Platform Games

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:43

Phyxion

_/-\o_

MsG schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 02:02:
Mee eens, de besturing is gewoon klote in GCT.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
MsG schreef op zondag 22 mei 2011 @ 01:55:
Maar iedereen had ja die besturing in GTA2. Ik mis een beetje het punt. Hier vind ik de pijlbediening maar raar. het mannetje draait niet mee zoals bij GTA2.
Phyxion schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:14:
Mee eens, de besturing is gewoon klote in GCT.
Heb 't even in de groep gegooid. Het snijdt aan twee kanten;
1- GTA2 controls zijn bagger, men wil richten met muis (werkt beter/sneller)
2- GTC controls (de mouse aim) is niet zoals GTA2 (en dus niet 't nostalgische gevoel - en vele mis schieten)

Je kunt er ook voor kiezen om je muis niet te gebruiken, maar dan is de game niet meer eerlijk. Heb voorgesteld om 't een server-side-setting te maken. Dus dat de host bepaald of de muis wel/niet gebruikt kan worden. Zou dat een geschikte oplossing zijn?

[Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 23-05-2011 09:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Juist het vele misschieten maakt het in MP zo leuk, dan kun je nog wel eens compleet ongeschonden uit vuurgevechten komen, of juist bij de eerste hit al dood zijn.

Een serverside setting zou dat al mooi kunnen verbeteren, ik zou het er niet uitslopen in elk geval, want op zich werkt het wel aardig voor het aimen, niet voor het lopen.

Ik zal van de week eens proberen een multiplayer potje te starten. Als dit echt goed gaat werken dan kan het nog wel eens een leuke game worden om competities mee te houden op lan's

[Voor 26% gewijzigd door TERW_DAN op 23-05-2011 12:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:40
himlims_ schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:22:
[...]

[...]

2- GTC controls (de mouse aim) is niet zoals GTA2 (en dus niet 't nostalgische gevoel - en vele mis schieten)

Je kunt er ook voor kiezen om je muis niet te gebruiken, maar dan is de game niet meer eerlijk. Heb voorgesteld om 't een server-side-setting te maken. Dus dat de host bepaald of de muis wel/niet gebruikt kan worden. Zou dat een geschikte oplossing zijn?
Maar we hebben het over twee verschillende dingen. Het aimen, en het lopen. In GTA2 stuurde je je mannetje met links/rechts (dit is dan ook je aim), en liep je vooruit/achteruit up en down. in GCT loop je gewoon in de richting van de cursor die je indrukt TENZIJ je met de muis richting aan geeeft. Aimen moet dan eigenlijk met de muis, anders kan je slechts 4 kanten op aimen.

Persoonlijk denk ik dat de manier die je kiest afhangt van het doel van het spel. Als het echt een GTA(2) clone moet zijn, zou ik in eerste instantie de GTA2 besturing zoveel mogelijk implementeren, je kan daarna alsnog naar eventuele verbeteringen kijken.
MsG schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:58:
Ik mis het bagger zijn van de GTA2 controls echt _compleet_. In dit geval zijn de pijltjes erg raar, je loopt dan achteruit ipv dat je kan sturen zoals bij GTA2.

Met de muis Γ©n toetsen maakt het weer veel hoogdrempeliger en zorgt er niet voor dat GTA2'ers makkelijk kunnen instappen.
Ja mee eens.

[Voor 13% gewijzigd door Ramon op 23-05-2011 12:06]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik mis het bagger zijn van de GTA2 controls echt _compleet_. In dit geval zijn de pijltjes erg raar, je loopt dan achteruit ipv dat je kan sturen zoals bij GTA2.

Met de muis Γ©n toetsen maakt het weer veel hoogdrempeliger en zorgt er niet voor dat GTA2'ers makkelijk kunnen instappen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Zep Man
himlims_ schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:22:
[...]

[...]

'Classic mode' en 'GCT mode' voor de controls zou een goede optie zijn. Helpt gamepad spelers ook.

Echter, al moet er gekozen worden: vaardigheden blijven belangrijker dan willekeur en nostalgie. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
The Zep Man schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:54:
[...]
'Classic mode' en 'GCT mode' voor de controls zou een goede optie zijn. Helpt gamepad spelers ook.

Echter, al moet er gekozen worden: vaardigheden blijven belangrijker dan willekeur en nostalgie. ;)
bedankt allen voor de feedback omtrent de controls!

Wordt zeker wat mee gedaan, na alle waarschijnlijkheid gaat er een server-side optie komen om te kiezen tussen classic-mode en GCT-mode. Op die manier behoud de game zijn balans. Doe je 't clientside, zijn de muis poppetjes zwaar in 't voordeel. Weet alleen niet of die functionaliteit ingebouwd is voor de volgende release, maar staat in ieder geval in de planning.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee