Nu ik een zoontje van net geen jaar oud heb, een goeie baan die niet slecht verdient waardoor we comfortable kunnen wonen & leven, heb ik eens zitten nadenken, piekeren (zo kennen jullie mij), wat er zou gebeuren met mijn gezin moest mij iets overkomen. Laten we hopen dat dat nooit gebeurt, maar in het slechtste geval zou ik toch willen dat mijn gezin in dezelfde omstandigheden kan verder leven, dat ze niet op straat terecht komen omdat huis e.d. niet meer betaald kan worden. Vooral ook dat mijn zoon kan studeren (als hij dat wil) en een goeie start in het leven kan nemen.
En dan komen we al snel bij een levensverzekering uit. Ik heb wat zitten googlen over dit onderwerp maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het bos door de bomen niet meer zie. Zoveel verschillende types, en zo voorts, ik raak er niet wijs uit. UIteraard ga ik hiervoor in de komende weken eens naar de bank of naar mijn verzekeraar, maar die mensen gaan uiteraard hun eigen producten aanprijzen, dus wil ik wat voorbereid zijn.
Iemand die me een verstaanbaar ovezicht kan geven van de types, of een linkje naar een site die dit op onafhankelijke, voor de leek verstaanbare manier uitlegt (ik heb dit niet gevonden)??
Dank!!
En dan komen we al snel bij een levensverzekering uit. Ik heb wat zitten googlen over dit onderwerp maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het bos door de bomen niet meer zie. Zoveel verschillende types, en zo voorts, ik raak er niet wijs uit. UIteraard ga ik hiervoor in de komende weken eens naar de bank of naar mijn verzekeraar, maar die mensen gaan uiteraard hun eigen producten aanprijzen, dus wil ik wat voorbereid zijn.
Iemand die me een verstaanbaar ovezicht kan geven van de types, of een linkje naar een site die dit op onafhankelijke, voor de leek verstaanbare manier uitlegt (ik heb dit niet gevonden)??
Dank!!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.