Kerels,
Ik zit met een probleempje:
Als ik een lekker muziekje op heb staan en ik ga wat internetten ( Tweakers, twitter ect ), gaat mijn geuild heel raar doen. Bij het laden van een pagina loopt het geluid vast en gaat het haperen. Het geluid lijk een beetje op dit:
Ik heb zelf ook een filmpje gemaakt, sorry voor de slechte kwaliteit van het geluid. Zeker in het begin van het filmpje kun je het horen ( als je hem niet te hard zet ).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=edGEZTxorc8]
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar telkens zonder resultaat:
- Memtest
- Drivers opnieuw installeren
- Alle kabels los en weer vast
- Met één RAM module, deze in verschillende DIMM's geplaatst
- Spelen met LLC ( LoadLine-Calibration )
- Speedstep, C1E ect. aan- en uit
Specificaties:
i5 2500 ( niet overgeklokt ), ASUS P8P67 Deluxe ( géén B3 ), Sapphire HD6850, Corsair XMS3 1600MHz 4GB, Samsung HJ322(?) 320GB, Nexus NX6000r3 (630W).
Heeft iemand dit al eerder gezien: Zo ja, kun je me dan helpen? Zo nee, ....Helpen?
Ik zit met een probleempje:
Als ik een lekker muziekje op heb staan en ik ga wat internetten ( Tweakers, twitter ect ), gaat mijn geuild heel raar doen. Bij het laden van een pagina loopt het geluid vast en gaat het haperen. Het geluid lijk een beetje op dit:
Ik heb zelf ook een filmpje gemaakt, sorry voor de slechte kwaliteit van het geluid. Zeker in het begin van het filmpje kun je het horen ( als je hem niet te hard zet ).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=edGEZTxorc8]
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar telkens zonder resultaat:
- Memtest
- Drivers opnieuw installeren
- Alle kabels los en weer vast
- Met één RAM module, deze in verschillende DIMM's geplaatst
- Spelen met LLC ( LoadLine-Calibration )
- Speedstep, C1E ect. aan- en uit
Specificaties:
i5 2500 ( niet overgeklokt ), ASUS P8P67 Deluxe ( géén B3 ), Sapphire HD6850, Corsair XMS3 1600MHz 4GB, Samsung HJ322(?) 320GB, Nexus NX6000r3 (630W).
Heeft iemand dit al eerder gezien: Zo ja, kun je me dan helpen? Zo nee, ....Helpen?