Ik heb een gek probleem:
Ik probeer mijn vandaag gekochte spel ( geen warez dus ) PES 2011 te installeren maar zodra ik de registratiecode heb ingetypt gaat het mis:
Eerst krijg ik het bovenste scherm en als ik dat weg-klik het bekende Windows debug scherm.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd om het probleem op te lossen: Geen van allen werkten.
1. Met een securom-diag-tool gechecked of PES dat gebruikt, en dat was niet het geval.
2. Ik heb DEP ( zie bovenste screenshot ) van mijn systeem gehaald, waarna hij het bovenste scherm niet meer geeft, maar het scherm dat er een fout is opgetreden blijft ( zie tweede screenshot ).
3. Ik heb mijn virusscanner uitgezet ( Antivir Guard ).
4. Ik heb de firewall uitgezet
Wie weet nog iets hoe ik dit vreemde probleem kan oplossen?
Zou er iets met de registratiecode mis kunnen zijn? Dat die al bestaat en gebruikt is door iemand anders die dit spel gekocht heeft en weer heeft teruggebracht?
Ik heb het volgende systeem:
------------------------------------------
Ik heb Windows XP Professional met 4 GB RAM
Motherboard: Asus P5Q SE Plus
Graphix card: ASUS Geforce 8600 GTS
Fritzbox 7100 modem
Avira internet security suite.
Ik probeer mijn vandaag gekochte spel ( geen warez dus ) PES 2011 te installeren maar zodra ik de registratiecode heb ingetypt gaat het mis:
Eerst krijg ik het bovenste scherm en als ik dat weg-klik het bekende Windows debug scherm.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd om het probleem op te lossen: Geen van allen werkten.
1. Met een securom-diag-tool gechecked of PES dat gebruikt, en dat was niet het geval.
2. Ik heb DEP ( zie bovenste screenshot ) van mijn systeem gehaald, waarna hij het bovenste scherm niet meer geeft, maar het scherm dat er een fout is opgetreden blijft ( zie tweede screenshot ).
3. Ik heb mijn virusscanner uitgezet ( Antivir Guard ).
4. Ik heb de firewall uitgezet
Wie weet nog iets hoe ik dit vreemde probleem kan oplossen?
Zou er iets met de registratiecode mis kunnen zijn? Dat die al bestaat en gebruikt is door iemand anders die dit spel gekocht heeft en weer heeft teruggebracht?
Ik heb het volgende systeem:
------------------------------------------
Ik heb Windows XP Professional met 4 GB RAM
Motherboard: Asus P5Q SE Plus
Graphix card: ASUS Geforce 8600 GTS
Fritzbox 7100 modem
Avira internet security suite.