Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hanterp
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-06-2021
Ik heb een gek probleem:
Ik probeer mijn vandaag gekochte spel ( geen warez dus ) PES 2011 te installeren maar zodra ik de registratiecode heb ingetypt gaat het mis:

Eerst krijg ik het bovenste scherm en als ik dat weg-klik het bekende Windows debug scherm.

Ik heb een aantal dingen geprobeerd om het probleem op te lossen: Geen van allen werkten.

1. Met een securom-diag-tool gechecked of PES dat gebruikt, en dat was niet het geval.
2. Ik heb DEP ( zie bovenste screenshot ) van mijn systeem gehaald, waarna hij het bovenste scherm niet meer geeft, maar het scherm dat er een fout is opgetreden blijft ( zie tweede screenshot ).
3. Ik heb mijn virusscanner uitgezet ( Antivir Guard ).
4. Ik heb de firewall uitgezet

Wie weet nog iets hoe ik dit vreemde probleem kan oplossen?

Zou er iets met de registratiecode mis kunnen zijn? Dat die al bestaat en gebruikt is door iemand anders die dit spel gekocht heeft en weer heeft teruggebracht?

Ik heb het volgende systeem:
------------------------------------------
Ik heb Windows XP Professional met 4 GB RAM
Motherboard: Asus P5Q SE Plus
Graphix card: ASUS Geforce 8600 GTS
Fritzbox 7100 modem
Avira internet security suite.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locke960
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:37
alle windows updates geinstalleerd ?
nieuwste msi versie geinstalleerd (4.5) ? http://www.microsoft.com/...95b9-54d056d6f9f4&pf=true
sfc /scannow gedraaid ?
dotnet 1.1 is geinstalleerd ?

daarna wordt het lastiger. How to troubleshoot problems that may occur when you install, uninstall, or upgrade a program on a Windows-based computer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hanterp
Nieuwste MSI heb ik ( 4.5 )
SFC /Scannow is een goed idee :)
War is dotnet 1,1 ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:59
.NET Framework

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hanterp
Ik heb al .net 4.5
SCF /scannow gedraaid maar helaas heeft het niet geholpen, zelfde probleem.

Andere suggesties?

[Voor 3% gewijzigd door Hanterp op 16-05-2011 20:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Als je 'm gekocht hebt, heb je ook recht op support.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hanterp
Ja, ik heb Konami ook gebeld ( 80 ct per minuut! ) en die kwamen met de oplossing DEP te verwijderen ( is gedaan ) maar ik heb niet het idee dat ik met Konami support veel verder kom. Ik heb het idee dat op dit forum meer know-how zit...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• locke960
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:37
Ik neem aan dat je 3.5 en/of 4 bedoeld ?
Maakt eigenlijk niet uit, punt is dat dotnet niet altijd even goed downward compatible is. Daarom kan het helpen de originele dotnet 1.1 erbij te installeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hanterp
Ik heb 1.0, 2.0 3.0 3.5 en 4
Dus ik heb die backward compatibilliteit wel.
Ik had ze al eerder nodig bij programmeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hanterp
Probleem opgelost!

Ik heb van de Microsoft website de Windows installer opnieuw gedownloaded en dat deed het 'm :)
Waarschijnlijk was mijn vorige installer op een of andere manier beschadigd. Het was namelijk wel dezelfde versie ( 4.5 ).
Hoe dan ook, ik zit het spel nu vrolijk te installeren en alles gaat goed...

[Voor 7% gewijzigd door Hanterp op 17-05-2011 12:48]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee