Ik zit met een dilema thuis. Ik heb thuis een jaar of 7 geleden een draadloze router aangesloten hier en toen alles ingesteld op WAP met een wachtwoord dit deed het allemaal perfect tot vorig jaar. Kreeg geen internet meer op me iPhone. Eens gekeken en kon er gelukkig nog inkomen en had het verranderd naar WEP. YES de iPhone kon weer connecten. Echter heeft me iPhone een ongeluk gehad en licht inmiddels ergens op de stort en snel een HTC gehaald. Maar tot vorige week kan de HTC niet meer connecten met het netwerk hier. Nu heb ik vorige week het probleem gehad dat ik niet meer in me router kan komen. Ik gebruik altijd 2 wachtwoorden voor alles en het moet 1 van die 2 zijn. Echter naar 20 pogingen kon ik toen wel ineens in de router. Maar zonder resultaar. Nou wou ik het eens proberen met me internet stick op me PC maar kan dus met de PC niet meer in de router komen. Alsof die geen zin heeft om me erin te laten terwijl ik echt 1000% zeker weet dat ik het goede wachtwoord intyp, user is gewoon Admin.
Iemand die dit vaker heeft mee gemaakt ?
En dan het probleem dat ik dus niet kan connecten met het netwerk met me telefoon. Ik meen dat het een oude Cisco router is. Maar zou me router nu op zijn of zou het ergens anders aan kunnen liggen dat ik niet meer kan connecten ?
Iemand die dit vaker heeft mee gemaakt ?
En dan het probleem dat ik dus niet kan connecten met het netwerk met me telefoon. Ik meen dat het een oude Cisco router is. Maar zou me router nu op zijn of zou het ergens anders aan kunnen liggen dat ik niet meer kan connecten ?