Ik vraag me eigenlijk twee dingetjes af... Ik heb een E4400 2core, 32bits cpu. Ik kies voor de I368 versie van FreeBSD. Juist? En dan welke van deze versie's moet ik hebben... Ik ga 'm als VM installeren onder Windows 7 32bits ultimate voor backups & Famp server.
uhmmm... op http://www.freebsd.org/releases/8.2R/announce.html staat precies uitgelegd waar de versies voor bedoelt zijn. Iets wat te vinden is op de site van FreeBSB. Ik heb niet het idee dat je er echt moeite voor gedaan hebt om zelf te zoeken.
Je weet volgens mij inmiddels best dat het op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Je weet volgens mij inmiddels best dat het op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier

Dit topic is gesloten.