Toon posts:

XBOX 360 batterijen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeerWijk
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-03-2022
Hallo,
Ik ben van plan om een Xbox 360 te kopen maar wil daar ook een oplader bij zodat ik niet steeds batterijen hoef te kopen, maar mijn vraag is of je nog een accu moet kopen voor dit soort oplader? http://dixons.nl/artikel/...ft_Xbox_360_Quick_Charger

Alvast bedankt,

BeerWijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 19:58
Plug and play set voor de 360 werkt ook

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toni7
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-04-2021
Ik zou een Play & Charge kit kopen, is goedkoper en heel handig ook nog. En van DEAMON zijn ze het goedkoopste trouwens. : http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=23537

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 108806

play n charge set inderdaad (daar zit een laadkabel en een accu bij). Kan je tijdens het gamen laden, en heb je geen extra apparaat staan. Ga je regelmatig met 4 man gamen en heb je voldoende geld kan je ook zo'n los laadstation en accus kopen.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 16-05-2011 16:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

Geweldig dat iedereen draadloos wil en vervolgens weer aan de kabel gaan hangen. Kunt beter oplaadbare batterijen kopen en een simpele lader, daar heb je altijd nog iets aan ipv xbox gerei.

Dealextreme.com kun je ook accu kopen 4$ met oplaadkabeltje ( dus play & charge ).

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-03-2020
NeoMe schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:00:
Geweldig dat iedereen draadloos wil en vervolgens weer aan de kabel gaan hangen. Kunt beter oplaadbare batterijen kopen en een simpele lader, daar heb je altijd nog iets aan ipv xbox gerei.

Dealextreme.com kun je ook accu kopen 4$ met oplaadkabeltje ( dus play & charge ).
Precies gewoon goedkoop accu'tje uit china (ebay, dx etc. ) kopen, wat interesseert het nu welk merkje er op staat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 108806

Draadloos gamen is heerlijk. En die accu gaat heel wat uurtjes mee. Dus om er dan af en toe even een kabel in te hangen vind ik geen enkel probleem.
rbrouwers123 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:01:
[...]
Precies gewoon goedkoop accu'tje uit china (ebay, dx etc. ) kopen, wat interesseert het nu welk merkje er op staat?
Zit nog best wat verschil tussen.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 16-05-2011 17:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hoevaak ga je gamen?
Maat van mij heeft van die accu's maar echt geweldig vind ik ze niet qua laadtijd en gebruiktijd. Zelf gebruik ik gewoon goede oplaadbare batterijen met een ditto lader.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
er zit helemaal geen accu in zo'n batterypack hoor!
in de originele microsoft zitten 2 oplaadbare zwakke batterijen van 1800mah.

ikzelf gebruik oplaadbare batterijen van 2700mah van GP. snellader erbij en klaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:15
Geweldig dat iedereen draadloos wil en vervolgens weer aan de kabel gaan hangen.
Je kan de hedendaagse xbox nieteens meer met bekabelde controllers kopen.. Your argument is invalid :> .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

D4NG3R schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:38:
[...]

Je kan de hedendaagse xbox nieteens meer met bekabelde controllers kopen.. Your argument is invalid :> .
Hij doeld op het gebruik van de play & charge kabel.

Ga je draadloos, is je accu leeg, ga je er weer een draadje aan hangen :P gewoon batterijen wisselen en gaan :Y)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:48
Ik heb zelf meerdere 2800mAh-batterijen. Als twee in de controller zitten heb ik altijd nog 8 andere over :P Waarvan altijd wel 4 zijn opgeladen.
En als ik ze dan verwissel gaan de twee lege batterijen in een gewone lader en doe ik ook aan play and charge :+ maar dan zonder rotkabels.

Play&Charge heb ik het nut nooit van ingezien. Hang je weer aan een draadje bij het opladen. En het nut van de losse accuapcks emt die losse lader snap ik ik ook niet. gewone oplaadbare batterijen wissel je bijna net zo snel.

[Voor 59% gewijzigd door GAIAjohan op 16-05-2011 18:09]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee