Ik kan een Cisco 8485 DBV HD DVR kopen. Dit is de HD ontvanger die Ziggo standaard mee levert bij zijn alles in 1 pakket.
Deze beschikt ook over interactieve tv en niet onbelangrijk 2 HD tuners.
Dit lijkt mij een mooi apparaat alleen heb ik geen alles in 1 van Ziggo.
Op dit moment gebruik ik een humax decoder met Ziggo smartcard. Dit werkt zonder problemen maar ik heb geen HDD om op te nemen.
Mijn vraag is; Heb ik perse kabel internet nodig om dit apparaat te kunnen gebruiken.
Interactieve TV zal vast niet werken maar werkt het opnemen en kijken wel gewoon goed?
Het lijkt mij dat ik de gewone kabel kan aansluiten zoals ik dat nu doe maar Ziggo levert een nieuwe want contact doos mee. Moet ik die gebruiken?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Deze beschikt ook over interactieve tv en niet onbelangrijk 2 HD tuners.
Dit lijkt mij een mooi apparaat alleen heb ik geen alles in 1 van Ziggo.
Op dit moment gebruik ik een humax decoder met Ziggo smartcard. Dit werkt zonder problemen maar ik heb geen HDD om op te nemen.
Mijn vraag is; Heb ik perse kabel internet nodig om dit apparaat te kunnen gebruiken.
Interactieve TV zal vast niet werken maar werkt het opnemen en kijken wel gewoon goed?
Het lijkt mij dat ik de gewone kabel kan aansluiten zoals ik dat nu doe maar Ziggo levert een nieuwe want contact doos mee. Moet ik die gebruiken?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Jochemmol