Morgen wat kopen, goed idee ?

Pagina: 1
Acties:

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Hé mensen ! Het is misschien nog vroeg op deze zondag (zelf ook pas net wakker was gisteravond weer laat ;) ) maar ik wilde jullie even wat vragen. Ik ga morgen een paar onderdelen aanschaffen, en nu wil ik weten wat jullie er van vinden en of jullie misschien nog opmerkingen erop hebben.
Ik heb al de volgende onderdelen:
-19" Ilyama Monitor
-Floppydrive
-3Com 10/100mbit Netwerkkaart
-M$ Internet Keyboard Pro
-M$ IntelliMouse Optical

Dit ga ik aanschaffen:

Big Tower 300W - Nix bijzonders aan, standaard bigtower dus ook nix aan op te merken gok ik :P
AMD Athlon Thunderbird 800 Mhz + Coolermaster Cooler - Dit is wel één van de belangrijkste dingen. Ik werk zelf in een pc-winkel, en heb dus de mogelijkheid om een serie uit te zoeken, maar welke serienummers geven de beste kans op een goede OC ? Ik had ergens gelezen dat de AXIA series goed waren, maar is dit ook zo ?
Ook de cooler is natuurlijk belangrijk, maar hier ga ik binnenkort een Super Orb voor kopen waarschijnlijk dus daar letten we even niet op, of er mocht iets zijn in dezelfde prijsklasse (39,=) wat beter is......
MSI K7T Turbo - Mooi voor overklokken, mét KT133A chipset dus ik kan eventueel op 133 Mhz draaien mijn systeem :)Ook goed stabiel volgens mij, maar mocht iemand er problemen mee hebben, post het gerust :) Ik koop niet de -R versie want de RAID controller heb ik niet nodig, gebruik ik niet....
IBM DTLA 307045 - Deskstar 75GXP 45GB - Snelle schijf voor weinig geld, en ook hiervoor geld ik kan een goed model uitzoeken dus niet een van de :r series uit Okt-Dec.....
Guillemot Prophet 2 MX - Lekker kaartje, wil geen GTS kopen want ik ben geen spelletjesfreak maar af en toe een potje Q3 of UT kan geen kwaad, maar van mij hoeft het niet superstrak te lopen in hoge resoluties, 1024x768 is al meer dan genoeg......als er maar genoeg actie in het spel zit maar daar heeft de kaart niets mee te maken :)
2x256 MB PC-133 - Gewoon standaard PC-133 geheugen, nix bijzonders aan (het draait wel op CAS-2 ons standaard geheugen dus dat is mooi meegenomen)
A-Open 12x40 DVD Speler - Ik had eigenlijk geen DVD nodig maar dit kost me 50 piek meer dan een (goede) CD-ROM speler dus wat wil je nog meer ? Is deze regiovrij te maken ? (niet topic meteen closen als dit een illegale vraag is, ik haal dit op aanvraag wel weg.....). Is dit een stille speler of niet, ik heb er zelf nog geen ervaring mee. De CD-ROM spelers van A-Open zijn super, nooit problemen mee gehad, en de DVD-Spelers van A-Open hebben volgens mij een Pioneer loopwerk is dat waar ??

Wat mis ik nog en wat zijn jullie opmerkingen ???
Barst los zou ik zeggen, zolang het maar nuttig is >:)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Ik had het ergens gelezen over die CPU's

Het bestaat uit 4 letters.
3 en 4 moet je niet naar kijken.
Maar de 2e letter moet zo hoog mogelijk zijn.
Maar als je eentje vindt met als eerste letter een B moet je die nemen.
Dus uit:
AX
AV
AB
BA
BX
AH
BE
AK

Zou ik de BX nemen
Die zou je niet vinden dnek ik.

Dit is wat ik ervan gelezen heb. Klaag me niet aan als ik het fout heb.

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Nee het was iets anders het was bij 1,0GHZ processoren waar dan AXIA op moest staan voor het beste overclock resultaat

kan het ook fout hebben maar dan moeten jullie maar lezen op tweakers

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Was getekend, enz. | specs

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Okee ik ben er nu uit hoe het zit met die ThunderBirds, maar wat zijn er nog voor opmerkingen op de rest van het systeempje ??

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Geen geluidskaart?

Verwijderd

Die Aopen dvd wil ik je afraden, wij verkochten ze ook maar hebben er diverse teruggekregen van ontevreden klanten...leesproblemen e.d.

Nu verkopen we Asus dvd's en die bevallen uitstekend!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 17:34 schreef InterCC het volgende:
Geen geluidskaart?
Onboard geluid, kwaliteit daarvan is voor mij niet zo van belang......

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:45

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Asus en a-open dvd's zijn traag, zeker als je cd's wil kopieren, als je een behoorlijke dvd speler wilt moet je de pioneer 16x40 kopen, dat is echt een bikkel apparaat, en fucked up snel! MSI goede keus; een van de stabielste amd bordjes. Verder geen aanmerkingen.

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 19:58 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Asus en a-open dvd's zijn traag, zeker als je cd's wil kopieren, als je een behoorlijke dvd speler wilt moet je de pioneer 16x40 kopen, dat is echt een bikkel apparaat, en fucked up snel! MSI goede keus; een van de stabielste amd bordjes. Verder geen aanmerkingen.
Dat van die MSI bordjes kan wel kloppen. Maar A-Open DVD Spelers hebben toch een Pioneer loopwerk dacht ik ? Dus hoe kan er dan zoveel verschil tussen zitten ?

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op zondag 18 maart 2001 20:45 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

Dat van die MSI bordjes kan wel kloppen. Maar A-Open DVD Spelers hebben toch een Pioneer loopwerk dacht ik ? Dus hoe kan er dan zoveel verschil tussen zitten ?
Tevens vroegje of deze regio vrij te maken is
Mijne is standaard al regiovrij lekker makelijk en 12x40x Aopen maakt weinig herrie vindt ik

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Heb al het spul nu bij elkaar, maar ik hoop dat deze 75-GXP series beter zijn (heb er nu twee uit maart) want m'n oude in m'n andere pc (uit oktober) heeft het begeven :(

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:21
een gf2 MX op een 19". Lijkt me niet al te slim. Koop een radeon Sdram, die zet zeker zulke goeie game prestaties neer als een gf2 MX(ik kan het weten heb ze vergeleken)+ dat je een STUKKEN beter beeld hebt.

Suc6 en HF!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Boss, heb ik een tijd geleden jouw icon gejat, of jij de mijne?

Ik heb nu wel een andere.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Je vergeet een brander, da's erg handig.

12x10x32 Plextor of Lite-on, die hebben burnproof(zelfde Sanyo binnenwerk). De plextor is wel een stuk duurder dan de lite-on.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

IDD, brander is handig.

En verander ff je signature, want feyenoord word 2. :)

Verwijderd

waarom kies je voor de
guillemot Prophet 2 MX
en niet voor een Asus ofzo ?

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Op woensdag 21 maart 2001 20:13 schreef koosmp3 het volgende:
Boss, heb ik een tijd geleden jouw icon gejat, of jij de mijne?

Ik heb nu wel een andere.
Ik heb dit icon gejat maar niet van jou hoor.... van www.feyenoord.nl :) check maar Afbeeldingslocatie: http://www.feyenoord.nl/Feyenoord.gif ;)

Enne ik heb geen brander gekocht want heb al een Plex 12*10*32 maar dat was ik vergeten te zeggen....
En ik heb gekozen voor de Prophet II MX omdat die qua prijs heel interessant is (tegen de 200 piekjes) terwijl er toch best leuk een spelletje mee te spelen is (zoals al hierboven te lezen is leef ik niet voor games ik speel ze alleen af en toe...)

edit:

Nee Feyenoord wordt niet 2 >:) we worden gewoon KAMPIOEN geen gezeik....
Sorry moest er ff uit :P

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 11:56 schreef B_O_S_S het volgende:
IBM DTLA 307045 - Deskstar 75GXP 45GB - Snelle schijf voor weinig geld, en ook hiervoor geld ik kan een goed model uitzoeken dus niet een van de :r series uit Okt-Dec.....
Ik denk dat je deze schijf niet/zeer moeilijk zult vinden, want hij is ondertussen al uit de handel genomen... Ik zou dus voor de 60GXP gaan (opvolger van de 75GXP).

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 18 maart 2001 17:35 schreef mbitnl het volgende:
Die Aopen dvd wil ik je afraden, wij verkochten ze ook maar hebben er diverse teruggekregen van ontevreden klanten...leesproblemen e.d.

Nu verkopen we Asus dvd's en die bevallen uitstekend!
eey dat heb ik ook gvd :(

ding leest af en toe geen cd :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik heb een aopen 12x40, geen problemen.

MechWarrior || Monsters Game

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 19:11
Op zondag 18 maart 2001 20:45 schreef B_O_S_S het volgende:

[..]

verscil zit in de bios van het gebakkie (of de firmware, hoe je het wil noemen)
Pagina: 1