Toon posts:

3D brillen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LennyC7
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-04 11:34
Redelijk eenvoudige vraag:

Ik heb me onlangs een nieuwe monitor aangeschaft die onder meer 3D ondersteunt (LG W2363D). Nu heb ik ook toevallig meerdere spellen die 3D ondersteunen, je kan dus wel geloven dat ik best curieus ben naar deze technologie

Mijn probleem is echter dat ik een leek ben en enkel weet heb van 3D Vision van Nvidia... ik daarentegen ben in bezit van een ATI graka: HD radeon 6870 (vapor-x).

Dus, kan iemand me helpen omtrent welke bril ik moet aanschaffen voor mijn pc+monitor? Bij voorkeur rekening houdende dat ik de bril ook graag op mijn xbox360 zou gebruiken

Groeten, Belgian Terror

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gewoon niet lezen in de handleiding over bijvoorbeeld de XBOX360 en het gebruik van de bril?
De W2363D ondersteunt twee HDMI-aansluitingen voor een gemakkelijke verbinding met de nieuwste HD-entertainment apparaten zoals HD-DVD, Blu-ray, alsook console games, waaronder PS3 en Xbox 360. (Uitsluitend in 2D-modus)
Ik vermoed dat er nog wel wat uit te vinden is over het gebruik van deze monitor maar mis enige zelfwerkzaamheid in je topicstart?

/edit: simpele zoektocht leverde me al meer info op dan me lief is; waaronder dat het zeer goed mogelijk is dat de ATI-kaart en de LG-monitor niet eens netjes samen hoeven te kunnen werken voor het converteren van 2D naar 3D. En als ik even kijk naar "supported monitors" op de site van AMD, staat in ieder geval de LG er niet tussen.

[Voor 37% gewijzigd door MAX3400 op 16-05-2011 13:47]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welkom op GoT. Allereerst even de mededeling dat het meermaals posten van hetzelfde topic niet de bedoeling is.

Ook willen wij graag weten wat jij zelf hebt gedaan om tot een antwoord te komen. Als je dat nog even in je bericht kan zetten, kan het topic open blijven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LennyC7
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-04 11:34
De dubbelpost was wegens het niet goed weten waar dit nu exact moest, excuses dus.

Ik heb zelf al gezocht op de site van AMD. En inderdaad staat de monitor er niet tussen.
Echter gezien AMD niet op punt staat met hun 3d technologie dacht ik gebruik te maken van een 3rd party driver zoals iz3d. Dit zou dan het schermprobleem moeten weten te omzeilen.

Voorlopig kom ik tot de conclusie dat een correcte bril bijvoorbeeld de "AG-S100" zou zijn. Deze is sowieso compatibel met mijn scherm, doch ik vermoed dat ik ook een emitter of dergelijke moet hebben zoals in de 3d nvidia kit? Ben niet helemaal mee met het 3D gebeuren.

Wat xbox360 betreft, heb handleiding gelezen en staat compleet niks vermeld in over 3D :/
Het scherm ondersteunt overigens inderdaad geen 3D via de HDMI voor xbox, maar echter wel via component als ik het me goed meende te herinneren.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee