Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Buiten het feit dat je wordt doodgegooid met commercials, en daarin nog niets genoemd is; wat heeft je tegengehouden om MediaMarkt te bellen alvorens hier te posten?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Off: Denk je echt dat ze dat überhaupt vertellen? Beetje kortzichtig die reactieMAX3400 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:50:
Buiten het feit dat je wordt doodgegooid met commercials, en daarin nog niets genoemd is; wat heeft je tegengehouden om MediaMarkt te bellen alvorens hier te posten?
On: Gezien het verleden zou het niet gek zijn als deze actie weer gehouden wordt. kan me niet voorstellen dat een dergelijke keten in de tijd van het vakantiegeld geen actie heeft...of dat nu 'Vakantiegeldverdubbelaar' heet of wat dan ook.. Reken er maar wel op

@ Max3400 omdat mijn ervaring bij telefonisch contact met MediaMarkt is dat ze nooit iets zeggen over dit soort korte acties. Begin januari ook over de btw terug actie gebeld, niks... al snel volgde hier gelukkig op GOT een draadje over. Vind het fijn wat langer dan op de dag zelf te weten te komen wanneer zo'n actie er precies komt.
Bedankt he; kortzichtigheid staat helaas ook in het algemeen beleid over hoe een topic te starten... Ik heb het al vaker meegemaakt dat <insert electronica-boer hier> zonder problemen vertelt dat volgende week of over een maand die-of-die aktie gaat beginnen. Gewoon, binnenlopen, interesse tonen en op een normale ABN-manier vragen of er binnenkort nog kortingen komen. Maar dat zal misschien per MediaMarkt-filiaal verschillen.mixnicx schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:53:
[...]
Off: Denk je echt dat ze dat überhaupt vertellen? Beetje kortzichtig die reactie
Desondanks begrijp ik de vraagstelling niet geheel; als topicstarter een bepaald produkt op het oog heeft, is de MediaMarkt over het algemeen alleen erg goedkoop tijdens dit soort genoemde akties. De rest van de tijd kan je vaak elders beter terecht. Het is dan jammer dat we daar niet meer info over krijgen want voor hetzelfde is nu <insert andere electronica-boer hier> al meer dan 16% goedkoper.
Wow, al in de 1e 3 reacties een zuurpruim die niet gewoon antwoord kan geven of zichzelf gewoon kan beheersen en niet reageren.
Wellicht niet een heel gek idee dat medewerkers van de MM hier wel eens zouden kunnen rondhangen en het e.e.a. kunnen vertellen.
En als het afgelopen jaren elk jaar is geweest, is de kans natuurlijk redelijk aanwezig dat het weer is dit jaar. Leuke acties altijd, vooral voor Apple spullen.
Wellicht niet een heel gek idee dat medewerkers van de MM hier wel eens zouden kunnen rondhangen en het e.e.a. kunnen vertellen.
En als het afgelopen jaren elk jaar is geweest, is de kans natuurlijk redelijk aanwezig dat het weer is dit jaar. Leuke acties altijd, vooral voor Apple spullen.
[Voor 23% gewijzigd door Supreme op 16-05-2011 13:05]
@Supreme: gelukkig is jouw reaktie wel steekhoudend.
On-topic: heb net MediaMarkt gebeld en de dame aan de telefoon wist mij te vertellen "dat ze daar absoluut geen uitspraken over mag doen deze week". Nou is voor mij het woordje "absoluut" & "deze week" al een vlaggetje dus redelijk grote kans dat er deze week inderdaad een nieuwe aktie wordt aangekondigd, al dan niet 8+8% of een andere aktie die landelijk gaat gelden.
On-topic: heb net MediaMarkt gebeld en de dame aan de telefoon wist mij te vertellen "dat ze daar absoluut geen uitspraken over mag doen deze week". Nou is voor mij het woordje "absoluut" & "deze week" al een vlaggetje dus redelijk grote kans dat er deze week inderdaad een nieuwe aktie wordt aangekondigd, al dan niet 8+8% of een andere aktie die landelijk gaat gelden.
Als het de afgelopen jaren is geweest zal het nu ook wel zijn. De mediamarkt bellen heeft helaas niet zoveel zin. Ik was in februari in de MM utrecht en die in almere, beide fillialen ontkende glashard dat er een actie kwam (BTW actie) en guess what; twee dagen later begon de actie.
Het is natuurlijk niet gek dat ze je niet teveel willen vertellen, het levert ze meer geld op als je koopt buiten de actie
De vakantiegeld-actie kan ik me niet herinneren, maar dacht dat ze vlak voor de zomervakantie altijd een grote actie houden..
Het is natuurlijk niet gek dat ze je niet teveel willen vertellen, het levert ze meer geld op als je koopt buiten de actie

De vakantiegeld-actie kan ik me niet herinneren, maar dacht dat ze vlak voor de zomervakantie altijd een grote actie houden..
Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker
Dat valt wel mee toch, ik kocht een laptop 12 dagen voordat de BTW vrije dagen begonnen voor de actieprijs (hij was toen in de aanbieding, voor 999 euro).
De week daarna zat de laptop weer op zijn oude prijs van 1099 euro en de week daarna begon de BTW actie.
Ik heb gebeld en mocht met de bon gewoon het verschil komen afhalen. Enige opmerking was daarbij wel dat ik 150 euro en nog wat centen terugkreeg, maar wel in waardebonnen van de mediamarkt die 5 jaar geldig blijven. Geen cash geld terug dus.
Al met al bleek die regeling standaard te zijn, binnen 14 dagen en je krijgt alsnog de btw terug.
Ik kwam er dus nog beter af
(want de btw vrije dagen waren gebaseerd op de oude prijs van 1099 euro en niet op de actieprijs van 999 euro).
De week daarna zat de laptop weer op zijn oude prijs van 1099 euro en de week daarna begon de BTW actie.
Ik heb gebeld en mocht met de bon gewoon het verschil komen afhalen. Enige opmerking was daarbij wel dat ik 150 euro en nog wat centen terugkreeg, maar wel in waardebonnen van de mediamarkt die 5 jaar geldig blijven. Geen cash geld terug dus.
Al met al bleek die regeling standaard te zijn, binnen 14 dagen en je krijgt alsnog de btw terug.
Ik kwam er dus nog beter af

I have the body of a god, shame it's a buddha......
dat was dus ook waar ik naar uitkijkNeefdave schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:48:
Op een imac zal wel mooi zijn

Ja, die korting geldt dus ook op Macs! 

Zolang je maar onthoudt dat er in NL geen wet is die het voorliegen ( of 1/2 waarheden of misinformatie) in reclames verbiedt en men dus als ingehuurde kracht van alles in een reclame mag blerren zolang het maar luid overkomt.Mandera schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:37:
T.z.t. verschijnt megairrante Arie wel weer op de buis.
DAT IS MIJN WINKEL!!!!!111!!!11 -____-

De mens wikt maar God beschikt.
Tuurlijk is het nog niet bezig..vakantiegeld komt voor de meeste pas over 2 weken (als 't tegen zit later) en de actie zal waarschijnlijk één week gelden..
mijn werkgever geeft het op 1 mei al hoorJolly_Jumper schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:23:
Tuurlijk is het nog niet bezig..vakantiegeld komt voor de meeste pas over 2 weken (als 't tegen zit later) en de actie zal waarschijnlijk één week gelden..

Bij mij is het ook al binnen. Maar de actie bij MM loopt nog niet.
Alsof het geld weg "moet"... Ik wil het best wel bewaren voor je tot de aktie van MM zou beginnenloeberce schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:28:
Bij mij is het ook al binnen. Maar de actie bij MM loopt nog niet.

Ik zou zeggen, wacht het af tot Mediamarkt het aankondigt. Zolang er geen zekerheid over is of en wanneer die actie weer begint blijft het gissen en gezien de reacties hier levert dat een weinig zinvol topic op 

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.