Toon posts:

Simyo klantenservice onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Onlangs is mijn Tringg abonement overgezet naar Simyo. Ik heb 3x geprobeerd de klantenservice te bereiken maar heb dit na 30 minuten aan de telefoon te hebben gehangen opgegeven. Vanmorgen probeerde ik het nogmaals maar nu krijg ik meteen te horen dat er niemand beschikbaar is en dat de verbinding wordt verbroken.

Toen het abonnement werd over gezet had ik nog geen internet in mijn bundel zitten. Toen mijn abo was over gezet naar Simyo stond er als ik inlogde op hun site: Internet op je mobiel: aan
Hier heb ik dus meerder malen over geprobeerd te bellen maar kreeg dus geen contact.

Nu ben ik gewoon gebruik gaan maken van het internet op mijn mobiel en zie net dat ze hier gewoon geld voor in rekening brengen. Kosten tot nu toe 31 euro. Niet schokkend hoog, maar ook niet iets om blij van te worden.
Ik kan op geen enkele manier vinden hoe ik een andere vorm van mobiel internet kan activeren, en vind dit toch redelijk misleidende informatie op hun website.

Zijn er meer mensen met dergelijke klachten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 07:29
Als je overgezet bent kun je dus gewoon zelf inloggen en internet uitzetten.

http://www.simyo.nl/tringg?gclid=CJywmemu7KgCFYSGDgodh0BaCQ

Of eerst een account maken als je dat nog niet gedaan hebt met je telefoonnummer en een wachtwoord.
Dan bij instellingen, Internet op je mobiel uitzetten
Normaal bij Simyo 1024 mb per maand 10 euro.

[Voor 7% gewijzigd door aart44 op 16-05-2011 13:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
aart44 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:31:
Als je overgezet bent kun je dus gewoon zelf inloggen en internet uitzetten.

http://www.simyo.nl/tringg?gclid=CJywmemu7KgCFYSGDgodh0BaCQ

Of eerst een account maken als je dat nog niet gedaan hebt met je telefoonnummer en een wachtwoord.
Dan bij instellingen, Internet op je mobiel uitzetten
Normaal bij Simyo 1024 mb per maand 10 euro.
Het probleem is dat ik gewoon wil internetten vanuit een bundel, maar nu wordt er gewoon per mb een prijs in rekening gebracht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54
Ik heb een internet abbo van Tringg die ook uiteraard ook is overgezet naar simyo.
En wat schetst mijn verbazing ik zie ook extra kosten voor het gebruik van internet.....
Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze niet worden berekend op mijn uiteindelijke factuur deze maand, of zit ik er nu naast??
Heeft iedereen dit die een tringg abbo hadden en welke is overgezet naar simyo??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:54

MsG

Forumzwerver

Ik zie geen extra kosten en heb wel internet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:16
Ik had ook tringg 3g en zie geen kosten vooor data wel voor gebruik

Aantal Omschrijving Bedrag

244 Verbruikskosten € 0.00
Omschrijving Bedrag
Toon alles € 0.00
77 x Gesprekken binnen Nederland € 0.00
159 x Internet op je mobiel binnen Nederland € 0.00
7 x SMS binnen Nederland € 0.00
1 x SMS binnen Nederland vanaf simyo.nl € 0.00

[Voor 69% gewijzigd door saharoen op 16-05-2011 23:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 07:29
Dan denk ik dat de topicstarter @Sebastiaan_2005 die toen hij overging naar Simyo geen data abonnement had die nog niet heeft.
Hij heeft dan wel internet aanstaan en betaalt dus het hoge tarief per mb.
Lijkt me dan ook verstandig eens in te loggen en eens precies te kijken welk abo hij nu heeft.
Als hij internet wil blijven gebruiken is het goedkoper voor 10 euro per maand er een abo voor te nemen dan per mb te betalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:54
Ik zie dus dit:

47 x Gesprekken binnen Nederland € 0.00
22 x Internet op je mobiel binnen Nederland € 1.22
3 x Ontvangen gesprekken in het buitenland € 1.79
85 x SMS binnen Nederland € 0.00
0 x SMS vanuit het buitenland € 0.00

Mijn 3G abbo van Tringg is wel pas in april actief geworden, misschien ligt het daaraan, heb gisteren al mail gestuurd naar simyo. Reactie binnen 2 dagen verwachten ze, dus ben benieuwd ;-))
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee