Toon posts:

Pc samenstellen advies

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 373494

Topicstarter
Beste forummers,

Ik heb geprobeerd een pc samen te stellen uit de tweakers pricewatch om een snel systeem te hebben en goed te kunnen gamen. Graag zou ik advies van jullie krijgen of ik de juiste componenten heb gekozen of dat jullie andere zouden kiezen. het is geen groot probleem als de totaalprijs iets hoger wordt. een link naar mijn wenslijst: Wenslijst

Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 42,-€ 42,-
1BenQ G2420HD€ 139,-€ 139,-
1Cooler Master CM 690 II€ 64,90€ 64,90
1Logitech Z323€ 33,57€ 33,57
1Logitech Cordless Desktop MK250€ 20,95€ 20,95
1Intel Core i7 2600K Boxed€ 247,90€ 247,90
1XFX 650W XXX Edition (P1-650X-NLH9 Gray Cooling Fan)€ 69,55€ 69,55
1Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9€ 75,10€ 75,10
1MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC€ 197,-€ 197,-
1MSI P67A-GD65 (B3)€ 137,80€ 137,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.027,77

Dus...

*LET OP* - Wat moet ik kopen
Best Buy Guide overzichtstopic
[BBG aanschaf] Gamesysteem
Stonden in deze topics geen interessante hints/tips/links?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaj0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02 19:12
Als je zoveel geld wil uitgeven als jij van plan bent, zou ik het eerder in een betere grafische kaart steken dan in extra duur geheugen want van sneller geheugen merk je maar weinig. Eeen i7 2600k heb je alleen nodig als je veel aan video berwerken en render werk doet, voor gamen volstaat een i5 2500k. Je zou dat geld ook weer in extra goede videokaart kunnen steken. Of in een groter/beter beeldscherm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik zie dat je het juiste topic inmiddels hebt gevonden. Ik doe deze daarom op slot. :)

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee