Acties:
  • 0Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 19:29

IIsnickerII

Web/Software Developer

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik zit op mijn school met de discussie met wat ik nou met mijn nieuwe computer wil doen.
ik heb al wat onderdelen uit gezocht en kom op een enorm bedrag van 2300.- terecht. dus ik wil kijken waar ik in kan besparen. nu wil ik een Asus Rampage III erin hebben. eerst had ik de Extreme voor ogen, maar mijn vrienden zeggen dat ik misschien beter de Gene kan nemen.

mijn vraag is dus, waarin verschilt de Extreme van de Gene. ik weet dat hij wat minder poorten heeft, en net een kleiner formaat heeft, maar zitten er ook verschillen in prestaties? Welke adviseren jullie mij aan?

Alvast bedankt!

Steven

Kast: Cooler Master HAF X | CPU: AMD Ryzen 5 1700 @ 3.0GHz | CPU Cooler: Scythe Mugen 5 | MEM: Corsair Vengeance 2x 8GB @ 3000MHz | GPU: Gigabyte GTX 1070 G1 | SSD: Crucial MX300 525GB | HDD: Seagate Barracuda 4TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

CSL beleid
*LET OP* - Wat moet ik kopen
Best Buy Guide overzichtstopic
Het algemeen beleid

Beetje kort door de bocht maar denk dat je hier toch wel iets kan lezen wat een duidelijk beeld schept over hoe je een nieuwe PC zou kunnen aanschaffen.

[Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 16-05-2011 10:18]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 19:29

IIsnickerII

Web/Software Developer

Topicstarter
de best buy guide had ik even over het hoofd gezien. de andere topics had ik al doorgelezen, maar daar kon ik natuurlijk geen direct antwoord op krijgen voor mijn vraag. ik zal het eens bij de best buy guide vragen.

Kast: Cooler Master HAF X | CPU: AMD Ryzen 5 1700 @ 3.0GHz | CPU Cooler: Scythe Mugen 5 | MEM: Corsair Vengeance 2x 8GB @ 3000MHz | GPU: Gigabyte GTX 1070 G1 | SSD: Crucial MX300 525GB | HDD: Seagate Barracuda 4TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 16:59
zonder aan te geven wat je met je pc gaat doen is het lastig gissen..
en wat voor hardware heb je nog meer in gedachten?

is er een specifieke reden dat je voor S1366 gaat en niet voor Sandy Bridge?

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-03 12:55

®androiid

Euroshopper

http://nl.hardware.info/productinfo/vergelijk/1/97863;104423
misschien heb je hier wat aan, is een hardware.info linkje maar who cares?

Pils €0,50

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee