Toon posts:

[Headset] Detachable Mic, muziek, games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
Hallo medetweakers. Ik zoek een headset die ik voor zowel mijn PC als mijn telefoon kan gebruiken voor het luisteren van muziek en gamen.
De headset moet het volgende hebben:

- Detachable microfoon (zodat je er niet in het dagelijks leven als een mongool bij loopt)
- 3.5mm (voor telefoon), usb/3.5 voor PC
- Goed geluid in muziek en games (ik weet dat dit persoonlijk is, maar in ieder geval voldoende bass, en ik moet mensen kunnen horen lopen in games).
- Een beetje goed uiterlijk (zodat ik er niet bij loop als een mongool; lees: Geen tritton).

Ik kwam uit bij de Astro A40, maar het prijskaartje van zo'n 200 euro schrikt me een beetje af. Wat is jullie idee of aanrader?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Die had ik inderdaad ook gezien, echter is het geluid, alhoewel decent, voor mij niet goed genoeg (heb hem getest bij een maat van me), en ik vind hem heel lelijk :p
Ik zoek iets rond de prijsklasse van 60-120 euro, minder is natuurlijk altijd goed als ik daarvoor iets vergelijkbaars heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 215257

Koop dan gewoon een goede koptelefoon een een goede desktopmicrofoon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Anoniem: 215257 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:00:
Koop dan gewoon een goede koptelefoon een een goede desktopmicrofoon
Desktop microfoon is geen optie. Die nemen veel ruimte in, echoen.. Nee, mij niet gezien. Een goede gaming-headset + goede koptelefoon zou wel kunnen, maar dan ben ik weer evenveel kwijt als een A40 en kan ik net zo goed voor de All in one oplossing gaan...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 215257

SytseHartvelt schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:06:
[...]
Desktop microfoon is geen optie. Die nemen veel ruimte in, echoen.. Nee, mij niet gezien. Een goede gaming-headset + goede koptelefoon zou wel kunnen, maar dan ben ik weer evenveel kwijt als een A40 en kan ik net zo goed voor de All in one oplossing gaan...
Wat een onzin. Als je een koptelefoon op hebt dan echo't je desktopmicrofoon niet.
Het scheelt echt een bak in geluidskwaliteit als je de microfoon weglaat bij het zoekan naar een koptelefoon.
Anders neem je een clip-on microfoon. Zo eentje die je aan je trui kan klikken of zo eentje die je aan je koptelefoon kan klikken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-05 06:54
SytseHartvelt schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:06:
[...]
Ik heb heen budget mic op mijn deskstaan en dat werkt erg prima... Met een koptelefoon heb je idd geen echo natuurlijk. Enige nadeel is dat bij gebruik van Ventrilo met auto-speak ook nog weleens aangaat tijdens typen etc. dat heb je met een mic voor je murf natuurlijk niet.

Overigens skype ik ook veel met mic en speakers, en dat geeft ook geen echo of problemen.. verstaanbaarheid dik in orde!

[Voor 8% gewijzigd door lredev op 16-05-2011 00:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Hmm, nou, ik zie een desktop mic toch niet als ideale optie, ik heb er eigenlijk geen eens ruimte voor.. Nee, ik wil hem aan mijn headset hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 01:22

Contagio

Vullend

Ik heb dit dingetje onder m'n beeldscherm staan, neemt totaal geen ruimte in en werkt extreem goed!

http://www.andreaelectron...tdesc/superbeam_array.htm

Ik heb wel eens gezocht naar deze dingen, maar ze nooit echt kunnen vinden in een NL shop.
Heb dit ding van een vriend gekregen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 328247

SytseHartvelt schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:46:
Hmm, nou, ik zie een desktop mic toch niet als ideale optie, ik heb er eigenlijk geen eens ruimte voor.. Nee, ik wil hem aan mijn headset hebben.
Je zou ook een goedkope dasspeldmicrofoon voor zo'n 20 Euro kunnen kopen. Dan heb je nog 40 tot 100 Euro over voor een redelijk goede hoofdtelefoon, die aan jouw verdere eisen voldoet. Een headset, zoals jij je die voorsteld, zul je niet snel vinden met jouw budget. Je zult dus enige consessies moeten doen.

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 328247 op 16-05-2011 06:05]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:51

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb zelf de Astro A30 en die bevalt prima. Gebruik hem alleen voor gaming tot nu toe, maar in de vakantie zal ik hem ook wel voor muziek gaan gebruiken. Heb het alles in 1 pakket, dus met wireless mixamp voor de xbox. Geluid is echt goed voor gamen en ding is niet zo groot. Hij gaat niet over je oor heen zoals de A40, dus je moet geen gevoelige oren hebben.

XBL: MRE Inc

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee