Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-06 18:52
Ik heb op kantoor een windows 2008 r2 Configuratie met een aparte server voor
- DC, DHCP, DNS, WSUS
- Dynamics CRM 2011
- MS SQL 2008 R2
- Exchange 2010

Exchange draaid en doet wat het moet doen, Komt mail binnen en er gaat mail uit, Outlook anyware draaid voor mensen die thuis ook mail willen ontvangen op hun laptop, ActiveSync e.d. werken ook allemaal zonder problemen.

Dynamics draaid op een aparte server Deze is gekoppeld met een middels een Outlook plugin op Outlook en kan mail routeren en alle meuk die dynamics zo goed kan kan nu via de Outlook plugin. werkt prima

Nu willen we een CRM 2011 e-mail router gaan gebruiken. Nu kan ik netjes een inkomende en uitgaande mail configureren. Uitgaande mail Geen probleem. Maar bij inkomende mail krijg ik de volgende error.

The requested name is valid, but no data of the requested type was found

Nu weet ik dat CRM kijkt in de OWA webfolder voor EWS/Exchange.amsx Deze directory kan ik netjes resolven zowel Intern als Extern. ik krijg dan ook netjes een XML lijst te zien. Op Technet krijg ik soort gelijke problemen ook te zien, deze verwijzen mij naar een DNS probleem. Maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Aangezien DNS geen foutmeldingen geeft en DNS namen direct kan resolven.

Misschien dat ik niet naar de juiste dingen kijk???
De CRM Router gebruikt de Domain Admin account Hij moet dus alle rechten hebben DNS gevens op te vragen.

[Voor 3% gewijzigd door To_Tall op 15-05-2011 20:33]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee