Acties:
  • 0Henk 'm!

• toSvenson
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07-2020
Deze Plasma van Samsung heeft veelbelovende eigenschappen, mooie reviews (oa. avforums), ..
echter afgelopen weekend ben ik hem gaan bekijken in 2 winkels en het was een kleine ontgoocheling.

Het beeld was vrij "nerveus". Scenes waarbij het camerastandpunt wijzigde ging de overgang van het beeld in kleine "schokjes".
Na tijdje aandringen ging de verkoper de afstandbediening halen om de instellingen te kunnen bekijken.
De toestellen stonden telkens op "dynamic" en hoog contrast. Echter op 50% was dit effect nog steeds zichtbaar.
Geen enkel ander toestel met hetzelfde beeld had hier last van..
oa. een PS50C7700, een Panasonic, LG en Philips (uit dezelfde prijsklasse)

Wat zijn jullie ervaringen met deze PS51D550 ?

Anoniem: 411741

PS51D8000 gekocht en nu een maandje in gebruik. Zit er 5 meter vandaan en is eigenlijk een beetje te klein voor die afstand. Maar heb geen grotere muur beschikbaar (toestel is 1m20cm breed).

Wbt de schokjes, die hebben alle modellen die ik gezien heb. De LED volgens mij erger dan de plasma's. Plasma's hebben minder blur. Ik dacht dat ik er bij het kijken meer last van zou hebben maar ik merk er eigenlijk niets van. Ben eigenlijk alleen nog steeds verbaasd over hoe super mooi het beeld is.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-05 13:37
Ik ben hem vandaag ook wezen bekijken. In eerste instantie leek het me een aardige TV, maar in de winkel viel me vooral het grijzige zwarte beeld op, samen met de eerder benoemde schokjes. Dit viel heel erg op bij de zogenoemde 'tickers' die je vaak bij de internationale nieuwszenders ziet. Het valt echt enorm op, dit is zeker een groot punt van ergernis.

_@/'

Anoniem: 398716

Ik had hiervoor een D6900, daarna een LED 6750 en sinds vandaag de D550, net Rango gekeken en die was toch echt helemaal geweldig en die heeft toch wel aardig wat panning shots enz, het scherm is wel wat reflecterender, maar de buzz is extreem weinig vergeleken bij de D6900 dus ik ben zeer content. De 6900 had iets diepere zwartwaardes(maar ik denk eigenlijk dat het komt door de reflectie van het licht). De LEDs hebben veel meer last van die schokkende scenes maakt niet uit op welke instelling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 19:16
Ik heb vandaag een review gemaakt op de tweakers site. Hierin kunnen jullie mijn bevindingen vinden.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-05 13:37
Erg bedankt voor de review! Ik ga toch weer twijfelen, de schokjes zoals ik ze zag in de winkel, daarvan heb je zo te lezen geen last. Ongetwijfeld zal dat dan wel een beeldinstelling zijn, ik heb alleen naar het standaardbeeld gekeken.. :P

_@/'

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee