Dude, je geeft toch aan dat het gaat om een linkable img, waar staat dat dan de border default 0 is? Mijn vraag was eerst nog algemeen en uit curiosity, want wellicht zou de UBB-faq daar nog kunnen worden uitgebreid (welke values default zijn), maar constateren dat iets zo is, maakt t nog niet default.
[...]
Is niet onderdeel van de bugmelding, puur een constatering
Volgens mij wil je geen border, omdat je het niet mooi vind (dus wel degelijk onderdeel van je bugmelding). Maar dat kan onder de semantische discussie scharen.
[...]
Dan nog wordt het uiteindelijk omgezet naar html en heb je bij een clickable plaatje zonder border gewoon het handje ipv het pijltje bij een hover.
Leuk dat 't omgezet wordt naar HTML, maar 't gaat in de eerste instantie om de input. Wij hebben niks te schaften met de uiteindelijke HTML conversie, want anders hadden we net zo goed geen UBB laag ertussen kunnen plakken
Weet je wat, ik hou me wel uit de discussie totdat een devver reageert. Mijn eerste reactie was niet eens naar jou bedoeld en uiteindelijk ben ik met jou in discussie...