Acties:
  • 0Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Beste Tweakers,

Al een tijd denk ik er over na om de Scythe Mugen 2 te kopen voor mijn All-Round PC.
Om het kort te houden: Ik wil graag de Mugen 2 in mijn Cooler Master Elite 335 kast stoppen op de ASRock 890GM Pro3 moederbord.
Ik weet in ieder geval dat het in mijn CM Elite 335 kast moet passen, alleen weet ik nog niet of de koeler op mijn moederbord past.
Hebben mensen ervaring met deze koeler op mATX borden?
Zoja, denken jullie dat deze past?
Ik heb al gekeken op Google en Google Afbeeldingen, maar het gaat uiteraard om millimeters, dus hoop ik dat iemand hier ervaring mee heeft.

Dit is mijn moederbord waar het over gaat.

Ik hoor graag van jullie, want ik wil hem het liefst nog vanavond bestellen.

Met vriendelijke groeten,

JPtjee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 14:47
Het zou gewoon moeten kunnen,
ik heb geen ervaring met de Mugen maar als hij gewoon over een backplate voor AM3 beschikt zou het zonder problemen moeten gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Ja dat klopt, maar het gaat er alleen om dat de koeler nog al van een groot formaat is.
Daarom zal hij uiteraard de CPU overlappen, maar hoe ver zal het overlappen en zal ik dan nog wel geheugen kunnen plaatsen (etc.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed800
Ik heb eens wat voor je gegoogled,
En aldus dit topic zou het moeten gaan.
- I myself own a m-ATX board (see signature) with the Scythe Mugen 2 where the RAM slots are very close to the CPU socket. Still, I had no trouble installing the Mugen 2. Just put the RAM in first, as other says.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
ed800 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:33:
Ik heb eens wat voor je gegoogled,
En aldus dit topic zou het moeten gaan.

[...]
Deze was ik zelf ook al tegengekomen, en volgens hun zou het inderdaad moeten lukken.
Alleen gaat dat over dit moederbord: