Steeds vaker krijg ik last bij het spelen van games dat mijn beeld na een tijdje wit (geel gespikkeld) word en mijn pc vast loopt. De games die ik veel speelde had ik nooit last van, dus afgelopen jaar hier niks aan gedaan. Echter beginnen die games nu ook (COD en WOW).
Het gaat hier om een XFX HD 4870 512 MB. Eerst dacht ik dat het aan de koeling lag, maar ook met open kast werkt het, en doet hij het soms al bij 60 graden, en soms ook met 100. Dus dat lijkt mij het probleem niet. Dit weekend bij een computerzaak geweest, die dacht dat het aan de voeding lag, Dus nieuwe, en goeie voeding mee gekregen, en hij doet het nog steeds.
Computer heb ik onlangs stofvrij gemaakt, waar er een hand vol uit de koeling van de videokaart kwam, maar dat lost ook niks op.
Nieuwste drivers geinstalleerd, hielp ook niks...
Dus het probleem is niet:
Iemand enig idee wat het probleem is?
Het gaat hier om een XFX HD 4870 512 MB. Eerst dacht ik dat het aan de koeling lag, maar ook met open kast werkt het, en doet hij het soms al bij 60 graden, en soms ook met 100. Dus dat lijkt mij het probleem niet. Dit weekend bij een computerzaak geweest, die dacht dat het aan de voeding lag, Dus nieuwe, en goeie voeding mee gekregen, en hij doet het nog steeds.
Computer heb ik onlangs stofvrij gemaakt, waar er een hand vol uit de koeling van de videokaart kwam, maar dat lost ook niks op.
Nieuwste drivers geinstalleerd, hielp ook niks...
Dus het probleem is niet:
- De koeling
- De voeding
- De drivers
- Stof op de kaart
Iemand enig idee wat het probleem is?