Ik heb een vraag op de desire hd heb ik verschillende stemmen staan pico tts maar alleen de nederlandse heb ik niet in de lijst staan maar ik kan deze ook niet vinden op de site of in de market is deze tts er wel voor dit toestel en zo niet is er nog kans dat deze komt?
Het zou schelen als je niet alles in één zin plakt, want zo is het niet echt leesbaar. Daarnaast verwachten we op GoT eigen inzet en initiatief als je hier een topic opent. Dus, wat heb je zelf al geprobeerd?
Zie ook Het algemeen beleid.
Zie ook Het algemeen beleid.
Sorry zie ook de lees tekens vergeten sorry. Wat ik zelf al heb geprobeerd is via google zoeken naar pico tts dutch stemmen en toen kwam ik uit bij svox dutch lena. Deze heb ik op mijn telefoon aangeschaft maar krijg deze niet werkend. Ik heb voice caller id en full screen caller geprobeerd maar ik krijg geen nederlandse stemmen, als ik gebeld word en een Engelse stem noemt de spreekt de namen uit dan klinkt het nergens naar en daarom wil ik eigenlijk deze Nederlandse stem. Dus zoals je kunt zien heb ik zelf niet stil gezeten maar is er niet een mogelijk heid om als nog deze stemmen te verkijgen.