PC 2x uitgevallen en na herstart geen Chrome

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:50
Ik ervaar een raar probleem. Mijn systeem is nu 2x uitgevallen, opnieuw opgestart (3 en 15 mei). Het gekke is, dat Google Chrome na deze uitval verdwenen is van mijn systeem...

Een keer viel de pc uit tijdens het gebruik van Chrome, en de tweede keer deed ik niets en stond alleen Firefox en Itunes (niet spelend) aan (ik zat verder niet aan de knoppen).

Mijn systeem bestaat uit:
Windows 7 pro
Core 9550
Nivdia GTX260
2x hdd's (Samsung en WD)
Coolermaster 750w voeding
Asus P5e moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06 12:35
Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? Staar er meldingen in de windows logs? Staat de map in de program files er nog wel of is dat ook weg? Gebeurd het toevallig op een moment dat Chrome zichzelf aan het updaten is?

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Lees voordat je een eventueel nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.