Toon posts:

One for all Xsight Colour probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:04
Beste Tweakers,

Wie hier heeft er ervaring met de universal remotes van one for all/acoustic research? Ik heb onlangs via Ibood een One for All Color gekocht ter vervanging van mijn Logitech Harmony 555. Waar mijn Harmony zelf weet hoe lang hij het signaal voor Power on naar mijn Panasonic TV moet sturen, doet de One for All dit niet. Het gevolg is dat alle apparaten in de activiteit TV kijken aangaan, behalve mijn TV. Nergens kan ik vinden waar ik de tijd voor dit signaal kan instellen en dus begin ik mij af te vragen of het uberhaubt wel kan.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mijn 5 jaar oude Harmony 555 zo iets fundamenteels beter kan dan deze modernere One for All. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, anders gaattie gewoon marktplaats op.

• Vircos
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-06 23:05
Beste Meintje,

Ik weet niet of je One for all inmiddels al op marktplaats staat, maar je kunt de tijdspanne instellen in zowel de stap zelf als tussen de stappen. Hiervoor gebruik je de webtool van OfA. Ik weet het niet direct uit mijn hoofd, maar ik neem dit als voorbeeld:

Ik heb zelf een One for all Xsight Touch. Werkt volgens mij vrijwel hetzelfde. Daarin heb ik een activiteit "TV Kijken" aangemaakt die bij mij de televisie, receiver en digitale decoder aanzet. Deze activiteit heb ik ook moeten bewerken om overal de juiste tijdsspanne toe te passen.

Mijn activiteit ziet er dan als volgt:
- Power on televisie met tijdspanne 0,3 seconden en 4 seconden vertraging tot de volgende stap;
- Televisie op kanaal "HDMI1" zetten met tijdspanne 0,3 seconden;
- Power on receiver met tijdspanne 0,3 seconden;
- Receiver op kanaal "HDMI1" zetten met tijdspanne 0,3 seconden;
- Standby digitale decoder met tijdspanne 0,3 seconden;

Per stap kun je dus aangeven hoelang de stap moet duren en of er een vertraging aanwezig moet zijn voordat de volgende stap mag worden uitgevoerd.

Het scherm wat je hiervoor moet gebruiken ziet er als volgt uit (laat je niet afschrikken door het merk Acoustic Research, deze afstandsbediening is de Amerikaanse rebrand van de One for all. Werkt verder indentiek):

Vervolgens op het klokje klikken om de tijdspanne aan te passen.

Verder informatie over hoe je de afstandsbediening kunt instellen vindt je via de volgende link:
http://www.remotecentral....h_xsight_touch/index.html

Hopelijk heb je hier wat aan.

[Voor 25% gewijzigd door Vircos op 30-09-2011 10:39. Reden: Screenshot en link toegevoegd.]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee