Toon posts:

[OSx86] Show je OSx86 setup!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.066 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 00:01
OSx86
Het leek me leuk om ook eens de OSx86 setups te zien! We weten onderhanden wel hoe iMac's en MacBooks eruit zien, maar ik ben benieuwd naar jullie eigen, custom setup. :o

Ik zal maar eens beginnen :P

Iets hogere kwaliteit van de foto's:
http://members.home.nl/sander-janssen/pictures/IMG045.jpg
http://members.home.nl/sander-janssen/pictures/IMG046.jpg

Te zien:
  • Samsung Q320 - 2.16 Pentium Dualcore, 4 GB RAM (DDR2), Optimus 500 Gig Hybrid SSD/HDD drive. Mac OSX 10.6.7
  • LG Flatron 27" W2753VC - HDMI aangesloten aan de laptop.
  • Logitech G15 Keyboard
  • iPod 4
  • Creative T3 speakerset
  • Logitech G9 en Cyborgh R.A.T. 3
En de rest van de rommel zullen we maar geen aandacht aan besteden. PC aan de rechterkant is een Windows 7 systeem, dus geen OSx86. :*)

[Voor 19% gewijzigd door sjanssen15 op 15-05-2011 17:57]

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 10:07
ik loop de laatste dagen al rond met het idee dit te posten.
k zal binnenkort ook ff wat posten.
men nuu bezig met het installeren op m'n laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 01:46
Daar hebben we toch Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18 voor? Waar ook gewoon setups worden getoond

Juist, OSx86.... |:(

[Voor 10% gewijzigd door Pascal op 15-05-2011 16:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:26

BiLo

PSN: toiletcleaner

Pascal schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:40:
Daar hebben we toch Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 18 voor? Waar ook gewoon setups worden getoond
lijkt me duidelijk dat dit geen apple computers zijn maar alleen het OS draaien

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjanssen15
Daarom heb ik de thread aangemaakt, zodat er bij de Apple thread geen OSx86 systemen bij komen.

Wat is er zo mis met OSx86 dan Pascal?

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je een link voor de achtergrond met het groene blad? :)

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjanssen15
Haha we gaan flink off-topic, maar hier is de link!:)

http://members.home.nl/sa...ictures/1275357392786.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 01:46
sjanssen15 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:57:
Daarom heb ik de thread aangemaakt, zodat er bij de Apple thread geen OSx86 systemen bij komen.

Wat is er zo mis met OSx86 dan Pascal?
Helemaal niks, had alleen niet goed gelezen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:44
Hier mij bescheiden set-up.

Wat je ziet:

Antec Fusion case met daarin:
GA-P55M-UD2
Core i3-530
4GB ram
HD5770

Samsung 2333HD Beeldscherm
Logitech Z-2300
Sony KDL-32EX302
Logitech MX Revolution muis
Logitech UltraX Premium keyboard

Wat je niet ziet:

Macbook Pro 13-inch mid 2010
iPad 16GB Wifi
iPhone 4 32GB
Xbox 360

Disclaimer: Ik moet echt nog het behang veranderen, maar daar moet ik eerst zin en tijd voor vinden ;)

[Voor 25% gewijzigd door yeehaw op 15-05-2011 20:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:42

Hoedje

Moderator Apple Talk
Dit soort initiatieven zijn leuk, maar... Apple Talk draait natuurlijk om spullen van Apple. We staan OSx86 / hackintosh toe vanwege het Tweaker-gehalte. Dit is echt een stap te ver. Hiervoor is ook al een topic in de huiskamer :).

[Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 15-05-2011 22:39]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee