Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beste domeinregistratie website

Pagina: 1
Acties:
  • 781 views

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Welke domeinregistratie websites raden jullie aan? Of is hier een manual voor? Ik lees hier alleen maar verhalen over websites die niet te vertrouwen zijn, maar zoek juist een website die wel goed te vertrouwen is.

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35
Wat heb je zelf al onderzocht en op gesearched binnen GoT?
Er is namelijk zat te vinden over Hosting en Domeinregistratie, enkele voorbeelden: Web-oke, Transip, Pcextreme...

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:43
De halve wereld zit bij godaddy.com maar er zijn er maar zat te vinden. Zoek eventjes rond zou ik zeggen :)

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 15:04
Google op iets als domeinregistratie, en kijk bij de verschillende aanbieders. Wil je er eventueel hosting bij, zelfde verhaal..

| PoE | iPhone 13 Pro |

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Andros schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:37:
De halve wereld zit bij godaddy.com
offtopic:
Nou, een paar weken geleden liep dan een kwart van de wereld weer hard weg daar ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Ik maak gebruik van TransIP. Is niet duur en goede service/kwaliteit.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:23
StephaN900 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:28:
Ik lees hier alleen maar verhalen over websites die niet te vertrouwen zijn,
Je realiseert je dat mensen die ergens een probleem mee hebben dat altijd van de hoogste daken moeten schreeuwen, en mensen die ergens heel tevreden mee zijn bijna nooit de behoefte voelen dat uit te schreeuwen.

Dit zal vast weer een topic worden waarbij honderd mensen roepen 'doe deze!'; doe ik niet aan mee ;)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Dit is niet de bedoeling. Je toont zelf absoluut geen eigen inzet, je verwacht maar gewoon een hapklaar antwoord. Zo werkt het helaas niet op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.