Ik heb sinds vandaag een raar probleem. Nadat ik gewoon opstartte (Post, grub loader-->windows-->login) startte de computer opeens op na het inloggen alsof deze uit slaapstand kwam (Chrome met tabs open, outlook open, itunes halverwege een song) . Leek me sterk, de computer heeft een hele nacht zonder stroom gestaan.(±10 uur). Nu ging de computer ook erg "traag", gewoon gevoel. Hij heeft na ctrl+shift+esc zo'n vijf minuten over het starten van taskmgr gedaan. Ik vermoedde een virus. Computer afgesloten, safe mode geboot.
• Hitman Pro 3.5: Niks
• malware bytes anti-malware: Niks
• Avast free anti-virus: Niks
• Microsoft security essentials(niet dat dat programma werkt, maar voor het geval dat): Niks
Het is dus mijns inziens geen virus, anders was deze wel gevonden. Het lijkt me geen hardware issue, want dan zou ik in ubuntu en safe mode ook problemen hebben. Het is een programma dat wél opstart als w7 normaal opstart, en in safemode niet. In taakbeheer als w7 normaal is opgestart is er ook niks vreemds te zien. 10% cpu usage en ±900MB ram used. Het gaat om w7 ultimate 32bits. Nog interessant, dit is allemaal na update's gisteravond...
Wat is dus het denken jullie het probleem? Iemand tips die ik kan proberen?
• Hitman Pro 3.5: Niks
• malware bytes anti-malware: Niks
• Avast free anti-virus: Niks
• Microsoft security essentials(niet dat dat programma werkt, maar voor het geval dat): Niks
Het is dus mijns inziens geen virus, anders was deze wel gevonden. Het lijkt me geen hardware issue, want dan zou ik in ubuntu en safe mode ook problemen hebben. Het is een programma dat wél opstart als w7 normaal opstart, en in safemode niet. In taakbeheer als w7 normaal is opgestart is er ook niks vreemds te zien. 10% cpu usage en ±900MB ram used. Het gaat om w7 ultimate 32bits. Nog interessant, dit is allemaal na update's gisteravond...
Wat is dus het denken jullie het probleem? Iemand tips die ik kan proberen?
[Voor 2% gewijzigd door alt-92 op 15-05-2011 15:13]