Toon posts:

XS4ALL FritzBox 7340, geen draadloos internet..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 332426

Topicstarter
Telefonie en internet in een pakket van XS4ALL. (overgestapt van KNP, bij XS4ALL zaten we al, ben ik altijd erg tevreden over geweest.) Dus ook een nieuwe modem, de FritzBox 7340..
Het is al de 2de die we in huis hebben, bellen werkt goed, internet werkt goed, maar draadloos internet.. forget it. Al 5x met de helpdesk gebeld, nieuwe modem, niks helpt. Hij logt automatisch in op het netwerk, maar vervolgens als je b.v google o.i.d. probeert te openen dan blijft het balletje draaien en zegt dat hij geen verbinding kan maken. Uiteraard uitvoering die modem instellingen doorgelopen met de helpdesk, maar we komen er niet uit. Heeft iemand nog een suggestie? Laptop is van Fujitsu Siemens Amilo, Windows Vista, met een Atheros AR5007EG wireless network adapter. (Draadloos deed het voorheen super met onze oude Belkin.)

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 332426 op 15-05-2011 09:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:31
is de driver van je wifi adapter up to date?
dit wil dit soort problemen nog wel eens oplossen

dit zou hem moeten zijn, succes.
http://www.atheros.cz/ath...d.php?chipset=22&system=3

[Voor 72% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 15-05-2011 09:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
m11tch schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:17:
is de driver van je wifi adapter up to date?
Juist, die heb ik ook gevonden, maar dit zijn losse files, geen install programma om het te installeren. Ik werk zelf met een Mac (laptop in van mijn vriendin) en ik heb er echt de ballen verstand van wat en waar ik met die losse files heen moet..?

In een folder zit het volgende;

athihvs.dll
athihvui.dll
athr.sys
athrext.cat
netathr.inf

Als jij of iemand wat in welke folder gedumpt moet worden, ik hoor het graag!

[Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 332426 op 15-05-2011 09:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
open apparaatbeheer, klik je wifi adapter aan, klik dan update driver software, browse my computer(zoek op mijn computer.. sorry heb een engelse windows :p) en navigeer dan naar het mapje met die losse bestandjes

[Voor 9% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 15-05-2011 09:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ok... thanx, dat ga ik even proberen!

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 332426 op 15-05-2011 09:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
laat het even weten als het gelukt is of niet :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
m11tch schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:34:
laat het even weten als het gelukt is of niet :p
Ik kan het pas vanavond proberen helaas, maar kan niet wachten na al die ellende. Ik laat het zeker weten, alvast bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
Haha oké, succes ermee en we horen wel hoe het af loopt dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ja! Hij doet het! Drivers ge-update en hij loopt als een zonnetje. Heel hartelijk dank!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee