pc niet in standby door logitech performance muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 16:15
Heb vandaag een logitech performance MX muis gekocht en nu wil de pc niet meer in standby,windows sluit wel af pc niet.Als ik de zender van de muis uit de usb verwijder dan doet die het wel.

Wie heeft hier een oplossing voor,had software van logitech verwijdert maar helpt ook niet.
Ik gebruik windows xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:14
Windows sluit wel af maar de pc niet. Hoe moet ik dat voor mij zien? Windows geeft aan in standby te gaan, scherm wordt zwart en de pc blijft draaien?
Je hebt wel de meest recente driver? Kijk even in het apparaatbeheer bij het tabblad 'energiebeheer' van de muis of daar de instellingen goed staan. Heb je er ook last van bij een andere pc?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 16:15
Scherm word zwart en pc blijft aan ja,ventilatoren en verlichting blijft gewoon aan,had nieuws software van logitech site

Heb ondertussen zelf wat gezocht en nu heb ik bij appaaratbeheer bij human interface devices,wat jij dus zei,daar het vinkje weggehaald dat 'dit apparaat mag de pc uit standby halen'.
Normaal kon ik met de muis de pc aan doen nu dus niet meer maar hij gaat nu dus wel in standby blijkbaar blijft er stroom opstaan op die zender van de muis ofzo?