Toon posts:

Nvidia GeForce 9800GT Installeren.

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 380639

Topicstarter
Yo Tweakers,
Ik heb weer een probleem met een videokaart.
Het betreft hier een 9800GT die na het extracten van de setup meteen een error geeft:
" Kan de opgegevem proceduren niet vinden. "
Ik heb ook al van opendrivers.com een oudere versie gedownload om te kijken of deze wel werkt maar daar krijg ik precies dezelfde error.
Het is een vers geformatteerde PC die op XP loopt ( heb uiteraard ook de XP drivers gedownload van NVidia. )

Thanks !

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Staat er toevallig iets in de eventvwr rond het tijdstip van de installatie? Misschien dat daar iets in staat wat je de juiste kant op kan sturen. Je extract de setup wel naar een folder waar je rechten op hebt en dergelijke?

Desktop | Server | Laptop

Anoniem: 380639

Topicstarter
hij wordt gewoon naar C:\NVidia ge-extract.
en voor de rest stat er niks, gewoon " Kan de opgegeven procedure niet vinden. " ..
Ik kan wel de setup uit de aparte mappen die hij aanmaakt aanklikken alleen begint hij dan uren een .msi file te extracten en uiteindelijk doet hij er nog niks mee..
Kan het misschien eraan liggen dat het een servicepack 1 is ? ( Ben ondertussen wel bezig met SP3 te downloaden. )

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Dat zou heel goed kunnen ja...

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 23:37
je mist of de .net frameworks (3.0 of 4.0 nodig?) en/of de VC++ runtimes. Btw, oudere drivers kan je ook gewoon op de nvidia site downloaden ipv zon dubieuze driversite. Maar waarom je dat zou willen is me een mysterie aangezien je een probleem hebt en het op die manier alleen maar ontwijkt. Verder is het waarschijnlijk wel aan te raden om windows 7 te installeren mocht je gebruik willen maken van de directx10 features en video acceleratie (DXVA) opties van de kaart.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee