Beste Adjes,
Nadat ik zag dat ik 4 sterren had gekregen voor mijn review van de sapphire HD6950 kaart ging ik is kijken hoeveel karma ik had verdiend. Maar wat bleek, tot mijn verbazing was mijn karma met maar liefst 2000 punten gezakt!
van 6100 naar 4400. Is dit een bug of is er een andere verklaring voor? Want ik neem aan dat je punten hoort te krijgen voor een review en niet kwijt te raken
Daarnaast zie ik ook dat ik -5% heb voor overig. Wat houd dit precies in? Ik heb namelijk modstatus actief en modereer zo nu en dan nieuwsberichten maar dan lijkt het me niet logisch dat ik daarvoor strafpunten krijg.
In de karma faq vind ik het volgende terug over karma punten kwijtraken:
Hopelijk kan het snel worden opgelost.
Alvast bedankt,
joker-nl
Nadat ik zag dat ik 4 sterren had gekregen voor mijn review van de sapphire HD6950 kaart ging ik is kijken hoeveel karma ik had verdiend. Maar wat bleek, tot mijn verbazing was mijn karma met maar liefst 2000 punten gezakt!
van 6100 naar 4400. Is dit een bug of is er een andere verklaring voor? Want ik neem aan dat je punten hoort te krijgen voor een review en niet kwijt te raken
Daarnaast zie ik ook dat ik -5% heb voor overig. Wat houd dit precies in? Ik heb namelijk modstatus actief en modereer zo nu en dan nieuwsberichten maar dan lijkt het me niet logisch dat ik daarvoor strafpunten krijg.
In de karma faq vind ik het volgende terug over karma punten kwijtraken:
Het lijkt mij niet dat ik hierdoor 2000 karma punten ben kwijtgeraakt.Kun je karma kwijtraken?
Ja, karma kun je kwijtraken. Als je bijvoorbeeld zeer slechte reacties plaatst bij nieuwsberichten en deze krijgen een beoordeling van -1 dan zul je het zeker merken aan je karmapunten. Karma moedigt je dus aan om goede, meestal doordachte, posts te plaatsen.
Hopelijk kan het snel worden opgelost.
Alvast bedankt,
joker-nl
[ Voor 5% gewijzigd door thijssie op 14-05-2011 19:35 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]