Toon posts:

Macbook pro optibay en bijpassende usb enclosure

Pagina: 1
Acties:

• Apologieser
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-06-2020
Voor mijn nieuwe macbook 15 inch die ik deze zomer wil aanschaffen ben ik van plan een SSD erbij in te doen.

Ik wil deze SSD installeren in de optical bay dit is absoluut geen probleem er zijn genoeg ombouw kits op de markt maar ik ben op zoek naar een specifieke. Ik ben namelijk een maand geleden een combo deal tegen gekomen waarmee je de optibay geschikt kan maken voor een extra HDD maar je krijg er ook een bijpassende USB-enclosure voor de slim drive bij. Ik ben meerdere van dit soort ombouw kits tegen gekomen maar geen enkele had zo een ongelofelijk mooie bijpassende usb enclosure voor de slimdrive. De usb enclosure zag er uit als een soort lage mac mini. Het probleem is alleen dat ik hem niet in mijn geschiedenis en ook niet meer via google terug kan vinden.

Heeft iemand een idee waar ik dit kan kopen?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Euh, de eerste hit in Google op 'optibay': http://www.mcetech.com/optibay/index.html zeggen dat ze een enclosure voor je superdrive meeleveren.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Apologieser
Jaa die had ik ook al gevonden maar die usb enclosure is niet van het ontwerp dat ik zoek. Ik had er een gevonden die echt een super mooie usb enclosure erbij leverde met een design dat heel goed paste bij een macbook pro.

(het is een beetje gemieren neuk maar het is mijn eerste eigen macbook pro en ik wil alles gewoon perfect hebben zoals ik het wil)

[Voor 23% gewijzigd door Apologieser op 14-05-2011 16:05]

• Apologieser
Sjer je bent mijn held dat is precies de website die ik toen had gevonden en die ik zocht kijk toch hoe mooi de usb enclosure is :D

Dit topic mag op slot vraag beantwoord ik weer een happy man

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-05 21:08
Mooi!
Mocht je daar bestellen, zou je me willen DM'en hoeveel ze daar aan verzendkosten rekenen.

De prijzen zijn met deze dollar koers wel gunstig namelijk.

• Apologieser
Ik heb net even gekeken en het is 26 dollar voor verzend kosten maar dat is ook als ze meteen een vertex 3 meesturen. Maar het is wel met usps dus zeer grote kans dat je in de prijzen valt bij de douane.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee