Ik wil binnenkort de telefonie van mijn ouders totaal omzetten naar VOIP, zodat ze van de maandelijkse kosten af zijn. Hiervoor zou ik echter graag mijn ouders eerst de kans geven om te testen met de VOIP. Misschien zullen ze niet tevreden zijn, ik gebruik ten slotte slechts Betamax voor uitgaand verkeer en de enige andere gebruiker ben ik met een thuistelefoon, dus erg veel is er nog niet getest in productie-omgeving.
Om te testen zou ik graag het inkomend verkeer via Tele2 (Internet+Bellen) blijven laten gaan tijdens het testen, zodat er geen administratieve rompslomp is. Ik zou het uitgaand verkeer graag via VOIP laten gaan, terwijl het inkomend verkeer via Tele2 blijft gaan.
Is deze functionaliteit mogelijk met een goedkope adapter? Hebben mensen hier ervaring mee?
Om te testen zou ik graag het inkomend verkeer via Tele2 (Internet+Bellen) blijven laten gaan tijdens het testen, zodat er geen administratieve rompslomp is. Ik zou het uitgaand verkeer graag via VOIP laten gaan, terwijl het inkomend verkeer via Tele2 blijft gaan.
Is deze functionaliteit mogelijk met een goedkope adapter? Hebben mensen hier ervaring mee?