Toon posts:

Water cooling

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 395045

Topicstarter
Hallo,

ik ben momenteel niet tevreden over mijn temperaturen in mijn case.
Vooral mijn cpu op warme dagen komt wel tot 50 graden als ik niets doe zonder overclock.

Verder zijn mijn ich + ioh temps erg hoog naar mijn idee namelijk 67 en 75.
en met een full mobo block kan je die naar 37/38 brengen heb ik gelezen

Ik heb het volgende.

i7 975
asus rampage III extreme
Corsair H70
en 2 nvidia 285's in sli
en een corsair 600T case

Ik ben een totale watercooling noob :( jammergenoeg.

Ik vraag me af is het het waard om te upgraden naar watercooling(cpu + mobo + eventueel gfx cards).
Ik heb nu al de h70 dat is een watercooling unit dus ik denk dat die temperaturen niet er veel zullen veranderen of wel?
Zou het het waard zijn om mijn nvidia 285's erin mee te nemen in de loop of niet
want kwa blocks zit je al best snel op 100 euro per stuk zag ik (full cover gpu)
en mijn grafische kaarten zijn niet meer de modernste dus ik vraag me af of dat het wel waard is.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

MVG,

Killer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 19:24
Wat is de omgevingstemperatuur? Want als je pc op een zolderkamertje staat waar het makkelijk 30 graden wordt, dan zijn zulke temps niet eens zo raar. Met waterkoeling zal je dan ook niet veel winnen omdat de vloeistof niet lager gekoeld kan worden dan de temperatuur van de lucht die door de radiator gaat. Ik heb zelf geen ervaring met de H70 van corsair, maar het zou best kunnen dat deze gewoon niet afdoende koelt.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 395045 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:44:
Zou het het waard zijn om mijn nvidia 285's erin mee te nemen in de loop of niet
want kwa blocks zit je al best snel op 100 euro per stuk zag ik (full cover gpu)
en mijn grafische kaarten zijn niet meer de modernste dus ik vraag me af of dat het wel waard is.
Kort antwoord op die vraag: Nee, investeren in een upgrade straks is veel interessanter ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sebastiaan1984
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-04 08:37
je kan ook een keer hier kijken
Ik denk dat je er veel van opsteekt.

gr. basje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 403893
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Light eraan wat voor gtx 285 je hebt, bij aquatuning heb je nu een aanbieding voor een fullcover block maar 30,- maar dan moet het wel passen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee