Hallo,
ik ben momenteel niet tevreden over mijn temperaturen in mijn case.
Vooral mijn cpu op warme dagen komt wel tot 50 graden als ik niets doe zonder overclock.
Verder zijn mijn ich + ioh temps erg hoog naar mijn idee namelijk 67 en 75.
en met een full mobo block kan je die naar 37/38 brengen heb ik gelezen
Ik heb het volgende.
i7 975
asus rampage III extreme
Corsair H70
en 2 nvidia 285's in sli
en een corsair 600T case
Ik ben een totale watercooling noob
jammergenoeg.
Ik vraag me af is het het waard om te upgraden naar watercooling(cpu + mobo + eventueel gfx cards).
Ik heb nu al de h70 dat is een watercooling unit dus ik denk dat die temperaturen niet er veel zullen veranderen of wel?
Zou het het waard zijn om mijn nvidia 285's erin mee te nemen in de loop of niet
want kwa blocks zit je al best snel op 100 euro per stuk zag ik (full cover gpu)
en mijn grafische kaarten zijn niet meer de modernste dus ik vraag me af of dat het wel waard is.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
MVG,
Killer.
ik ben momenteel niet tevreden over mijn temperaturen in mijn case.
Vooral mijn cpu op warme dagen komt wel tot 50 graden als ik niets doe zonder overclock.
Verder zijn mijn ich + ioh temps erg hoog naar mijn idee namelijk 67 en 75.
en met een full mobo block kan je die naar 37/38 brengen heb ik gelezen
Ik heb het volgende.
i7 975
asus rampage III extreme
Corsair H70
en 2 nvidia 285's in sli
en een corsair 600T case
Ik ben een totale watercooling noob

Ik vraag me af is het het waard om te upgraden naar watercooling(cpu + mobo + eventueel gfx cards).
Ik heb nu al de h70 dat is een watercooling unit dus ik denk dat die temperaturen niet er veel zullen veranderen of wel?
Zou het het waard zijn om mijn nvidia 285's erin mee te nemen in de loop of niet
want kwa blocks zit je al best snel op 100 euro per stuk zag ik (full cover gpu)
en mijn grafische kaarten zijn niet meer de modernste dus ik vraag me af of dat het wel waard is.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
MVG,
Killer.