Toon posts:

Nieuw systeem geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 401818

Topicstarter
mijn nieuwe systeem

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 42,-€ 42,-
1Samsung Syncmaster BX2231€ 136,90€ 136,90
1Cooler Master HAF 912 Plus€ 61,-€ 61,-
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 34,-€ 34,-
1Wacom Bamboo Touch€ 37,90€ 37,90
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 171,90€ 171,90
1Lite-On IHOS104 (4x, SATA-150, dual-layer, Zwart, OEM)€ 44,89€ 44,89
1Scythe Chouriki II 750Watt€ 93,75€ 93,75
1GeIL Value PLUS GVP34GB1600C9SC€ 38,92€ 38,92
1Sapphire HD5850 Xtreme€ 120,73€ 120,73
1Asus P8P67 (B3)€ 129,70€ 129,70
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 911,69

geeft geen werkend beeld. Mijn nieuwe beeldscherm werkt gewoon, maar lijkt geen verbinding tot stand te kunnen brengen.
DVI - HDMI op mijn nieuwe beeldscherm, werkt niet.
DVI - DVI nie
VGA - DVI op mijn oude beeldscherm (een acer al 1716) niet....

Hoe kan ik veilig controleren welke onderdelen wel of niet werken??

Ik heb geen andere werkende videokaart die ik kan gebruiken om te checken of de rest van het systeem wel werkt. Aangezien alle onderdelen nieuw zijn, kan het elk onderdeel zijn, wat kapot is. Ofwel, blijkt het straks níét aan die videokaart te liggen ben ik nog nergens.....

tips/ ideeen?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee