slot1 -> fc-pga

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
ik dus een slot1 moederbord, en nu wil ik een processor upgrade doen.(van pII-400 naar pIII-1000) fc-pga procs zijn wat beter verkrijgbaar dus nu vroeg ik mij af of die converters (dus van slot1 naar fc-pga) altijd goed werken en goed passen? (ik heb een dell, dus een nieuw moederbord is nog ff geen optie, bovendien zit ik vast aan 100 mhz fsb)

Verwijderd

Ik heb eentje van AOpen, werkt goed, alleen geen temp sensor....

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
Check ff het merk van je mobootje, misschien dat zij daar eentje voor je hebben. Anders die van asus, die is in ieder geval in staat om zijn best te doen om die p3 te laten werken >:)

• Killkees

Killkees

Topicstarter
het is een intel bx mobom, ik geloof niet dat ze van intel converters hebben

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Koop de MSI 6905 of de Slotket van Abit, zit je altijd goed.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Let er wel ff op op dat je moederbord wel coppermine procs aan kan (BIOS update en voltage van 1.7 volt), ook is een PIII >800MHz er lastig verkrijgbaar in 100MHz uitvoering.

de betaler vervuilt

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:30
mijn coppermine "weerbarstig" mobo (p2b-f) wou met geen enkel slotket werken. Heb in de nieuwsgroepen rondgesnuffelt en er waren er heel veel die het wel konden.. ook op ctechnet.com staat een heel stuk. Hieruit bleek ook wel dat het met mijn pcb revisie goed werkte! toch lukte het niet met de abit slotket!!! en nog een handje vol van die krengen. Maar er werd in een paar topics de soltek sl02-a++ genoemd, ik het ding gehaald, en ja werken. dus zou zeggen waar alle ophielden werkte die soltek wel!..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Killkees

Killkees

Topicstarter
mijn mobo kan die snellere procs aan, dat zit dus wel goed. Ik ga morgen ff kijken naar zo'n abit of soltek.
Pagina: 1